FANDOM

Scarab (スカラベ?) – badnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog CD. Jest robotem przypominającym skarabeusza.

Opis Edytuj

Scarab porusza się po wyznaczonym terenie do przodu i do tyłu (nie może się obracać) po wyznaczonym terenie. Można go łatwo zniszczyć Spin Jumpem. Nie posiada żadnych bezpośrednio ofensywnych umiejętności, ale jeśli gracz zaatakuje go jednym z naziemnych ataków od tyłu (Spin Attack, Spin Dash, Super Peel Out), to robot pochwyci go w swoje mechaniczne ramiona i będzie przez chwilę trzymać, po czym wystrzeli gracza w formie kulki do tyłu. Może go wtedy złapać drugi Scarab (jeśli jest odpowiednio ustawiony). Wygląd zewnętrzny Scarabów nie zmienia się, w przeciwieństwie do większości badników, w teraźniejszości i złej przyszłości. Są jednak wtedy wolniejsze niż normalnie.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog CD Edytuj

Scarab sprite

Scarab pojawia się na poziomie Metallic Madness. Często poruszają się w pobliżu monitorów.

Sonic Mania Edytuj

ScarabMania-spr

Scarab ponownie ojawia się na poziomie Metallic Madness Zone. Tym razem jednak poruszają się częściej w pobliżu kolców, przez co są groźniejsze.

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic CD pojawia się unikalny Scarab, który niesie na swoich plecach monitor z pierścieniami.