Być może szukałeś poziomu z wersji na Mega Drive?
Scrap Brain Zone – piąty poziom w grze Sonic the Hedgehog na Sega Master System i Sega Game Gear. Następuje po Labyrinth Zone, a poprzedza Sky Base Zone. Składa się z 3 aktów.

Opis Edytuj

Scrap Brain to baza Doktora Robotnika na South Island. Wypełniona jest różnego rodzaju pułapkami. Jest to silnie uprzemysłowiony obszar, co widać na mapce South Island. W tle poziomu rozpościerają się różne kominy oraz budynki.

Poziom wypełniony jest generatorami elektryczności i taśmami produkcyjnymi, a także badnikami. Poziomy stanowią głównie labirynt, przez który gracz musi się przedostać. Czyhają na niego ślepe uliczki, drzwi, które muszą być otwarte w odpowiedni sposób oraz przepaście. Gracz musi być więc bardzo ostrożny.

Poziom, w przeciwieństwie do innych, nie posiada bossa. Zamiast tego, w akcie trzecim gracz ma do pokonania długi labirynt korytarzy oraz drzwi. Gdy to się uda, odbędzie się cutscenka. Robotnik będzie stał na platformie i śmiejąc się wzleci na niej do Sky Base. Platforma, już pusta, po chwili wróci i gracz będzie mógł gonić Robotnika.

Położenie Szmaragdu Edytuj

Szmaragd Chaosu znajduje się w akcie drugim. Aby go zdobyć, gracz musi wykonać kilka czynności. W miejscu rozwidlenia ścieżek na górną i dolną, gracz powinien wybrać górną. Następnie na samym początku górnej sekcji należy przeskoczyć dwie pierwsze przepaście, ale wskoczyć do trzeciej. Okaże się ona ukrytym korytarzem. Gracz musi wylądować i udać się w prawą stronę aż do teleportera i użyć go. Zostanie przeniesiony do pomieszczenia położonego nieco wyżej. Szmaragd będzie znajdował się obok.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Ball Hog Tonton (トントン?)
Ball Hog sprite 8bit
Caterkiller Nal (ナール?)
Caterkiller sprite 8bit

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]

Scrap Brain Zone