Screw Mobile

Screw Mobile (スクリューモービル) to boss poziomu Hydrocity Zone w grze Sonic the Hedgehog 3. Gdy gracz wejdzie na arenę, poziom wody obniża się i jest ona tylko przy podłożu. Eggman zlatuje. Gdy znajdzie się blisko poziomu wody rozkręca wielkie śmigło i zaczyna się tworzyć wir wodny. Jego szczyt jest solidny i można na niego wskoczyć w celu próby zadania obrażeń bossowi. Po kilku sekundach Eggman zaczyna latać nad graczem, na tyle wysoko by nie można było go trafić skacząc, zrzucając bomby. Mogą one okazać się pomocne w celu dosięgnięcia maszyny. Podczas eksplozji powodują wysoki strumień wody. Skok na niego w chwili eksplozji pozwala na nabranie wysokości i uderzenie bossa. Następnie powtarza on produkcję wiru wodnego i zrzucanie bomb. Potrzeba 8 uderzeń do pokonania go.

Walka Knucklesa jest podobna. Jedyną różnicą jest to, że EggRobo nie zlatuje podczas produkcji wiru wodnego co utrudnia walkę.

Błędy Edytuj

Super Sonic przeszedł Akt 2.png

(Super) Sonic przeszedł akt 2

  • W Sonicu 3 tuż po cut-scence z Knucklesem szybkie wejście do tunelu, a następnie szybkie przebienięcie na prawą stronę ekranu powoduje, że prawa krawędź areny nie zdąża się zablokować i można zniszczyć kapsułę bez walczenia. Niestety cut-scenka przenosząca do Marble Garden Zone nie pojawia się wtedy.
  • W Sonicu 3, gdy Super Sonic zostanie wciągnięty przez wir i pokona wtedy bossa, po zniszczeniu maszyny dalej pozostanie Super Sonicem.
ved
Sonic the Hedgehog 3