FANDOM

Seaside Hill – pierwszy poziom w Sonic Heroes. Remake tego poziomu pojawił się również w grze Sonic Generations. Seaside Hill wystąpiło także w grach Sonic Dash, Mario & Sonic at the Olympic Winter Games, oraz jako trasa w Sonic & Sega All-Stars Racing i Sonic & All-Stars Racing Transformed.

Opis Edytuj

Seaside Hill to nadmorski obszar. Gracz porusza się tutaj wzdłuż piaskowych wybrzeży i wysp, a także po zielonych wzgórzach i starożytnych ruinach w kolorach bieli i czerwieni. Cały poziom otoczony jest morzem, na którym położone są małe wysepki w kształcie ryb. Najdalej położona wyspa ma kształt wieloryba. Można się z niej dostać do Ocean Palace.

Droga jest w niektórych miejscach zablokowana biało-czerwonymi blokami, porośniętymi od góry mchem. Gracz może je zniszczyć, używając postaci specjalizującej się w mocy. Czasami można pod nimi znaleźć pierścienie, springi i inne ulepszenia. Innymi pojawiającymi się tutaj obiektami są samochodziki, które pozwalają niektórym drużynom pokonywać duże odległości i armaty, pozwalające dostać się do różnych miejsc na poziomie, zależnie od wybranej postaci.

Seaside Hill zamieszkiwane jest przez orki, mewy i kolorowe ptaki.

Misje Edytuj

Team Sonic Edytuj

Team Sonic przechodzi cały poziom od początku do końca. Ich celem jest dostanie się do wyspy w kształcie wieloryba, położonej na drugim końcu Seaside Hill.

  • Normalna misja: Kieruj się do wielorybiej wyspy!
  • Dodatkowa misja: Dotrzyj do celu w mniej niż 5 minut!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

60,000 50,000
Ranga B 2

55,000 45,000
Ranga C 2

50,000 50,000
Ranga D 2

45,000 32,000
Ranga E 2

<45,000 <32,000

Team Dark Edytuj

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny. Ich celem jest dostanie się do wyspy w kształcie wieloryba, położonej na drugim końcu Seaside Hill.

  • Normalna misja: Dostań się do wielorybiej wyspy!
  • Dodatkowa misja: Zniszcz 100 przeciwników!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

70,000 7:00
Ranga B 2

65,000 7:30
Ranga C 2

55,000 9:00
Ranga D 2

45,000 11:00
Ranga E 2

<45,000 >11:00

Team Rose Edytuj

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Rozpoczynają poziom na piaskowej wysepce, skąd muszą dotrzeć do wnętrza wysokiej budowli.

  • Normalna misja: Dostań się na drugi brzeg morza!
  • Dodatkowa misja: Zbierz 200 pierścieni!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

48,000 2:30
Ranga B 2

42,000 3:00
Ranga C 2

35,000 4:00
Ranga D 2

28,000 6:00
Ranga E 2

<28,000 >6:00

Team Chaotix Edytuj

Team Chaotix otrzymuje od swojego klienta pierwszą misję, polegająca na znalezieniu 10 krabów pustelników, co ma być sprawdzianem ich umiejętności. W ich wersji, pominięty zostaje początek poziomu. Drużyna może dojść maksymalnie na początek białych ruin unoszących się nad wodą. Znajduje się tam fioletowy kwiat, służący jako teleport na koniec poziomu.

  • Normalna misja: Znajdź 10 krabów pustelników!
  • Dodatkowa misja: Znajdź wszystkie 20 krabów pustelników!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

45,000 35,00
Ranga B 2

40,000 30,000
Ranga C 2

35,000 25,000
Ranga D 2

28,000 18,000
Ranga E 2

<28,000 <18,000

Multiplayer Edytuj

Seaside Hill 2P

Seaside Hill w trybie Action Race

Seaside Hill pojawia się również jako pierwszy poziom w wieloosobowym trybie Action Race. Od zwykłej wersji poziomu różni się inną porą dnia, którą jest wschód słońca. Poziom jest skrócony, gracze rozpoczynają na dwóch prostych drogach, które następnie zlewają się w jedną i prowadzą przez dalszą część poziomu. Gra kończy się dotarciem jednej z drużyn do mety, która znajduje się na końcu drugiej piaskowej wyspy.

Muzyka grana na tym poziomie to utwór z poziomu Sea Gate.

W innych grach Edytuj

Mario and Sonic at the Olympic Winter Games Edytuj

Pokryty śniegiem Seaside Hill pojawia się w grze Mario and Sonic at the Olympic Winter Games.

Sonic Generations Edytuj

Hill
Osobny artykuł: Seaside Hill (Sonic Generations)

Seaside Hill pojawia się w Sonic Generations na konsole/PC. Jest tutaj szóstym poziomem w grze i jednocześnie ostatnim poziomem ery Dreamcasta. Seaside Hill posiada odświeżoną grafikę i jest bardziej rozbudowane. Poziom poszerzono o elementy Ocean Palace. W pierwszym akcie Seaside Hill nastawione jest na poziom podwodny. Gracz ratuje tutaj Espio.

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Seaside Hill jest trasą dla początkujących w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Zawiera elementy oryginalnego Seaside Hill, jak i inne obiekty, typu podwodny tunel i drewniane mosty. Trzy trasy: Whale Lagoon, Lost Palace i Ocean Ruin są wzorowane na tym poziomie.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Osobny artykuł: Ocean View

Seaside Hill pojawia sie w Sonic & All-Stars Racing Transformed jako trasa o naziwe Ocean View. Znajdują się tutaj elementy z Seaside Hill i Ocean Palace. Można tu również spotkać Mega Choppera z Sonic Generations i robota ośmiornicę.

Sonic Dash Edytuj

Seaside Hill i Ocean Palace tworzą razem trasę, po której porusza się gracz. Znajdują się tutaj plaże, zielone łąki i kamienne ruiny. Trasa zawiera również liczne przeszkody, w postaci mostów, skrzyń, totemów, łodzi i wywróconych kolumn.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Seaside Hill
Seaside Hill (Action Race)

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to drugi najczęściej pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog poziom, zaraz po Green Hill Zone.
  • Team Chaotix mogą ominąć ostatni kwiat teleportujący i polecieć dalej. Dzięki temu dostaną się do kolejnych sekcji poziomu, które wyglądają podobnie jak u Team Rose. Drużyna zostanie jednak zablokowana w sekcji z bobslejem i gracz będzie musiał zrestartować poziom albo wyjść do menu.
  • Seaside Hill zostało wspomniane w grze Sonic Forces. W jednej ze scen Espio poinformował Knucklesa że jego oddział jest zajęty walką w Seaside Hill i nie może udzielić wsparcia.