Sonic Advance
Secret Base Zone

Następny poziom >>

Secret Base Zone (シークレットベースゾーン Shīkurettobēsuzōn?) – drugi poziom w grze Sonic Advance.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się wewnątrz przyciemnionych wieżowców z blachy, oświetlanych przez reflektory. Za pomocą pobliskich tyrolek gracz będzie zjeżdżał do położonych niżej pomieszczeń, w których znajduje się wejście do bazy.

Tajna baza Doktora Eggmana jest zbudowana głównie z żółtego i pomarańczowego, niekiedy zielonego, metalu. Można tutaj spotkać czerwone, ruchome platformy, które pozwalają graczowi na poruszanie się w różnych kierunkach. Znajdują się tutaj także linki i metalowe uchwyty, które transportują gracza do pozostałych sekcji poziomu. Na dolnych poziomach bazy położone są małe jeziora lawy, które wyrzucają w górę ogniste kulki, które następnie pękają w powietrzu rozrzucając do dookoła odłamki. Spotkać tu można również: odbijające gracza do góry sprężyny, małe platformy wybijające postać lekko do góry, taśmociągi i haki na łańcuchach, po których gracz może skakać jak po lianach.

W drugim akcie częściej spotyka się: rury, które za pomocą buchającej z nich pary wypychają w górę małe zielone platformy i zielono-szare rurociągi pozwalające pokonywać niektóre ślepe zaułki.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Press

Pod koniec drugiego aktu gracz walczy z bossem poziomu - Egg Press. Jest to Egg Mobile przyczepiony do sprężyny. Boss skacze po arenie, próbując zderzyć się z graczem i zadać mu obrażenia. Czasami wyskakuje bardzo wysoko i kiedy zeskakuje na ziemię, wytwarza falę uderzeniową o zasięgu całej areny. Aby go pokonać należy skakać w jego kokpit i unikać sprężyny.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Mogu
Mogu sprite.png
Senbon
Senbon sprite.png
Tentou (Sonic Advance)
Tentou Advance sprite.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Secret Base Zone Akt 1
Secret Base Zone Akt 2

Galeria Edytuj

W innych grach Edytuj

Secret Base Zone pinball.png

Secret Base Zone jako stół do pinballa

Sonic Pinball Party Edytuj

Secret Base Zone pojawia się jako jeden z poziomów na stole Sonica.