Fandom

Sonic Wiki

Secret Base Zone

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance
Secret Base Zone

Następny poziom >>

Secret Base Zone (シークレットベースゾーン Shīkurettobēsuzōn?) – drugi poziom w grze Sonic Advance.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się wewnątrz przyciemnionych wieżowców z blachy, oświetlanych przez reflektory. Za pomocą pobliskich tyrolek gracz będzie zjeżdżał do położonych niżej pomieszczeń, w których znajduje się wejście do bazy.

Tajna baza Doktora Eggmana jest zbudowana głównie z żółtego i pomarańczowego, niekiedy zielonego, metalu. Można tutaj spotkać czerwone, ruchome platformy, które pozwalają graczowi na poruszanie się w różnych kierunkach. Znajdują się tutaj także linki i metalowe uchwyty, które transportują gracza do pozostałych sekcji poziomu. Na dolnych poziomach bazy położone są małe jeziora lawy, które wyrzucają w górę ogniste kulki, które następnie pękają w powietrzu rozrzucając do dookoła odłamki. Spotkać tu można również: odbijające gracza do góry sprężyny, małe platformy wybijające postać lekko do góry, taśmociągi i haki na łańcuchach, po których gracz może skakać jak po lianach.

W drugim akcie częściej spotyka się: rury, które za pomocą buchającej z nich pary wypychają w górę małe zielone platformy i zielono-szare rurociągi pozwalające pokonywać niektóre ślepe zaułki.

Na końcu poziomu gracz będzie walczyć z bossem: Egg Pressem.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Secret Base Zone Akt 1
Secret Base Zone Akt 2

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki