Fandom

Sonic Wiki

Security Hall

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Security Hall

Następny poziom >>

Security Hall – ósmy poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Rouge the Bat.

Historia Edytuj

Shadow podkłada bombę w zbrojowni na Prison Island, a Eggman wydaje Rouge polecenie wykradnięcia trzech Szmaragdów Chaosu z wojskowej bazy. Nietoperzyca daje sobie 5 minut na zdobycie klejnotów, zanim wyspa wyleci w powietrze.

Opis Edytuj

Security Hall to magazyn w wojskowej bazie GUN na Prison Island. Składa się z dwóch poziomów i kilku półek z sejfami, w których mogą być przechowywane Szmaragdy Chasou. Sejfy są niekiedy bronione przez lasery. Poziom podzielony jest na dwa obszary.

Pierwszy obszar znajduje się na dolnym piętrze. Jest to kilkupoziomowe pomieszczenia w kształcie litery U. Gracz rozpoczyna na samym dole tego pomieszczenia. Znajdują się tutaj czerwone sejfy, przytwierdzone do ścian, a także położone na ziemi wiatraki, które unoszą w powietrzu banknoty. Na wyższym poziomie znajdują się żółte sejfy, a na najwyższym czerwone sejfy. Całość poprzedzielana jest latającymi w powietrzu platformami i szybami wentylacyjnymi. Stąd gracz może dostać się na wyższy poziom.

Drugi obszar położony jest na górze, gracz może wjechać tam trzymając się wciągającej linki, która zabierze go przez kwadratowy otwór na wyższy poziom. W centrum tego obszaru znajduje się składowisko części robotów, chronione laserami. Po prawej i lewej stronie znajdują się przyciski, otwierające odpowiednie sejfy w dolnych sektorach.

Aby otworzyć sejfy, w wersji na Dreamcasta, gracz musi wykonać Screw Kick w pobliżu sejfu. W pozostałych wersjach, sejfy otwierane są za pomocą przycisków znajdujących się na górnym piętrze. Sejfy podzielone są na kolory: czerwony, żółty i niebieski, a te z kolei na sektory A, B i C, znajdujące się w odpowiednich częściach poziomu. Aby otworzyć konkretny sejf, ten musi zawierać podświetlany symbol GUN, w który gracz musi się wkopać.

Rouge posiada limit czasowy, wynoszący pięć minut. Eggman będzie kontaktował się z graczem, poganiając go i informując o pozostałej ilości czasu. Poziom zawiera również ulepszenie: Treasure Scope, znajdujące się na prawym końcu Security Hall. Gracz potrzebuje Mystic Melody i Pick Nails aby zdobyć przedmiot.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Ukradnij trzy Szmaragdy Chaosu w 5 minut!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 4:00

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 0:30

Na środku górnego poziomu, gracz powinien założyć Treasure Scope, który ujawni ukryty wcześniej Spring, zabierający gracza do wiszącej w powietrzu platformy z Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Zbierz Szmaragdy w mniej niż 3 minuty i 30 sekund
  • A-Rank: 13 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 16 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
I'm A Spy

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki