FANDOM

Sekretarka – sekretarka Prezydenta Zjednoczonej Federacji, pojawiająca się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle i Shadow the Hedgehog.

Historia Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Sekretarka jest kobietą o jasnej karnacji i blond włosach. Nosi niebieski uniform i okulary. W trakcie wydarzeń z gry, sekretarka porusza się limuzyną razem z Prezydentem i informuje go o globalnym kryzysie wywołanym przez Doktora Eggmana. Oprócz tego, porusza sprawę awaryjnego posiedzenia, zawieszenia komunikacji satelitarnej na całej planecie i informuje o sygnałach przychodzących od agentki Rouge.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Sekretarka nie pojawia się bezpośrednio w grze, ale poprzez urządzenie komunikacyjne informuje Prezydenta w Białym Domu o wydarzeniach do jakich dochodzi na świecie, m.in. o inwazji kosmitów. Następnie jej zadaniem jest przekazanie wszystkim generałom wiadomości od Prezydenta, aby nie poddawali się w walce z najeźdźcami.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

W serii komiksów o niebieskim jeżu, prezydent Station Square i Zjednoczonej Federacji posiada nieznaną sekretarkę, która służy mu jako doradca i informator, podobnie jak w grach.

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Christina Cooper
W serialu anime Sonic X, sekretarka Prezydenta nazywa się Christina Cooper. Posiada zupełnie inny wygląd i charakter niż w przypadku gier, ponieważ jej karnacja jest ciemniejsza, podobnie jak włosy. Zastąpiła ona pierwotnego doradcę Prezydenta, Jerome Wise'a, po tym jak został on oskarżony o współpracę z Doktorem Eggmanem.