Fandom

Sonic Wiki

Shadow (Sonic Adventure 2)

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Adventure 2
Shadow (Pierwsza walka)

Następny boss >>

Shadow – czwarty, a następnie finałowy boss, z którym gracz walczy dwa razy w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Obie walki stoczone są przez Sonica.

Boss Edytuj

Pierwsza walka Edytuj

Pierwsza walka ma miejsce na Prison Island na kwadratowym, zalesionym i otoczonym dookoła wodą obszarze. Walka ma miejsce po przejściu Metal Harbor.

Shadow będzie jedynie skakał i wykonywał Homing Attack. Za pomocą skakania, boss będzie mógł odbijać Homing Attacki gracza. Po wykonaniu swojego Homing Attacku, Shadow będzie przez chwilę stał w miejscu. Aby zadać mu obrażenia, gracz będzie musiał jak najszybciej wskoczyć na niego Homing Attackiem, lub wykonać Somersault. Boss zostanie pokonany po otrzymaniu trzech ciosów.

Druga walka Edytuj

Druga walka ma miejsce na Kosmicznej Kolonii ARK, na niekończącej się trasie. Jest to metalowa droga, który cały czas biegnie do przodu. Po jej bokach unoszą się meteory, które mogą zadać obrażenia, jeśli gracz ich dotknie. Poszczególne segmenty trasy, znajdujące się za plecami gracza, zapadają się i lecą w przepaść.

Shadow będzie biegł cały czas do przodu, próbując okazyjnie wskoczyć na gracza za pomocą Homing Attacku. Jeśli gracz zostanie za bardzo w tyle, Shadow zacznie strzelać w gracza Włóczniami Chaosu. Boss będzie wtedy stał nieruchomo i będzie mu można zadać obrażenia. Jeśli to Shadow zostanie w tyle, jeż użyje Kontroli Chaosu aby teleportować się przed gracza i zacznie biec dalej. Pierwsze trzy ciosy można zadać za pomocą Homing Attacku. Ostatnie dwa mogą być zadane tylko na dwa sposoby: podczas gdy Shadow strzela Włóczniami Chaosu, lub kiedy stoi na trasach z pierścieni. Gracz może wykonać Light Speed Dash, aby szybko lecieć wzdłuż tej trasy i zadać bossowi obrażenia. Boss zostanie pokonany po otrzymaniu pięciu ciosów.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Shut Up Faker!
For True Story

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki