FANDOM

Cudzy1.png Hailing originally from Metropolis Zone, Shellcracker has returned to make Sonic lose as many rings as possible, if not finish him off entirely. Watch out as this Badnik's main weapon is a quick-moving claw that packs a serious punch! Cudzy2.png
Opis z oficjalnej strony Sonic the Hedgehog 4: Episode I

Shellcracker (カニパンチ Kani Panchi?, właśc. Crab Punch) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest czerwonym robotem przypominającym kraba.

Opis Edytuj

Shellcracker to robot o wyglądzie kraba. Posiada dwa szczypce, z czego jeden jest wielki i najeżony kolcami. Shellcracker atakuje gracza, wysuwając swój duży szczypiec do przodu, jak pięść. Shellcracker ustawia się zwykle w takich pozycjach, aby graczowi trudno było wykonać unik. Najbezpieczniej jest uderzyć go od tyłu.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Sprite w Sonicu 2
Shellcracker pojawia się po raz pierwszy w 16-bitowej wersji gry Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Metropolis Zone.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Sprite w Sonic Pocket Adventure
Shellcracker powraca się w Sonic Pocket Adventure na poziomie Gigantic Angel Zone.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

W Sonic 4, Shellcrackery zostały przeniesione do trzeciego wymiaru, ale ich wygląd nie zmienił się za bardzo, poza tym że ich szczypce są teraz żółte od spodu.

W innych grach Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Shellcracker Lego.png

Shellcracker w LEGO Dimensions

Shellcracker pojawia się w LEGO Dimensions w Metropolis Zone. Wygląda prawie tak samo jak Crabmeat, z tą różnicą że ma jedną dłoń większą od drugiej. Shellcracker szczypie przeciwników większą dłonią.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki