Shellcracker

2967stron na

Shellcracker (カニパンチ Kani Panchi?, właśc. Crab Punch) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest czerwonym robotem przypominającym kraba.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Sprite w Sonicu 2
Shellcracker pojawia się po raz pierwszy w 16-bitowej wersji gry Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Metropolis Zone. Badniki te poruszają się powoli w tę i z powrotem. Można je znaleźć w okolicach tub przenoszących gracza na inną część poziomu, jezior lawy i przepaści. Atakuje używając swoich szczypców - gdy postać będzie w pobliżu, wysunie on je zwiększając pole rażenia swojego ataku. Gracz może zniszczyć badnika skacząc na niego od tyłu, lecz należy być bardzo ostrożnym.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Sprite w Sonic Pocket Adventure
Shellcracker powraca się w Sonic Pocket Adventure na poziomie Gigantic Angel Zone. Zachowuje się niemal identycznie jak w poprzedniej grze. Porusza się powoli w obie strony i może atakować gracza, wysuwając swoje nabite kolcami szczypce.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

W Sonic 4, Shellcrackery zostały przeniesione do trzeciego wymiaru, ale ich wygląd nie zmienił się za bardzo, poza tym że ich szczypce są teraz żółte od spodu. Zachowuje się identycznie jak w poprzednich grach. Porusza się powoli w obie strony i może atakować gracza, wysuwając swoje nabite kolcami szczypce. Najlepiej jest go zaatakować od tyłu.

W innych grach Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Shellcracker Lego.png

Shellcracker w LEGO Dimensions

Shellcracker pojawia się w LEGO Dimensions w Metropolis Zone. Wygląda prawie tak samo jak Crabmeat, z tą różnicą że ma jedną dłoń większą od drugiej. Shellcracker szczypie przeciwników większą dłonią.