Wikia

Sonic Wiki

Silver Sonic

932strony na
tej wiki
Komentarze6
Silver Sonic
Silver sonic
Boss zlatuje na pole walki
Podstawowe informacje
Pierwsze ukazanie się:

Sonic 2

Inne ukazania się:

Sonic 2 & Knuckles

Poziom:

Death Egg Zone

Dodatkowe informacje
Grywalne postacie:

Potrzebne uderzenia:

8

Silver Sonic (nazwany Mecha Soniciem w japońskiej wersji) to robotyczna wersja Sonica, który pojawił się na planszy Death Egg w grze Sonic the Hedgehog 2.

Informacje Edytuj

Silver Sonic jest wczesną wersją Metal Sonic'a. Przypomina on Sonic'a, lecz jest srebrny, metalowy i wyższy od niego. Po pokonaniu go, zostaje on zniszczony.

Inne wersje Edytuj

Archie Comics Edytuj

W Archie Comics, Silver Sonic pojawił się w miniserii komiksów, zwaną Sonic Quest, która jest luźną wersją adaptacji gier Sonic 2 i Sonic 3 i Knuckles. W tej wersji jest większy, lecz wolniejszy od swojej wersji z gry, będąc 10-krotnie większy od Sonica .

Historia Edytuj

Sonic i Tails spotykają Silver Sonica podczas ich misji zniszczenia nowego Death Egg doktora Robotnika. Najlepsze ataki Sonica nie robiły na nim żadnego draśnięcia, a on sam przewrócił jeża jednym ruchem. Nim Silver Sonic zdążył zmiażdżyć Sonica, ten złapał za kable i poraził robota setkami woltów, niszcząc go.

Widząc to, Robotnik wszedł w zbroję Eggs-O-Skeleton i walczył z niebieskim jeżem sam na sam. Sonic wskoczył do wnętrza Silver Sonica i zaczął sterować nim manualnie. Wyrzucił doktora z Death Egg. Gdy Tails włączył autodestrukcje maszyny, bohaterowie ucieki używając Silver Sonica i wrócili na Mobius.

Jakiś rok później, doktor Eggman przebudował robota w jego nową formę - Silver Sonic II. Robot stracił swój wysoki wzrost. Sonicowi udało się przeprogramować go i robot został strażnikiem Station Square do czasu, aż został zniszczony przez Shadowa.

Silver Sonic powrócił w numerze 225 w nowej, większej formie. Jego zadaniem było odwrócenie uwagi Sonica. W tej chwili Eggman miał zaatakować i zabić Sally Acorn, podczas gdy jeż próbował zaatakować robota.

Jednak, w rzeczywistości Sonic zignorował Silver Sonica i uratował Sally. Później, gdy robot oraz nowa wersja Metal Sonica zaatakowali bohatera, gdy ten chciał dopaść Eggmana, oba roboty zostały zniszczone.

Sonic the Comic Edytuj

W Sonic the Comic, Sonic i Tails postanowili powrócić do Death Egg po dziejach z gry Sonic 2 i sprawdzić, czy Silver Sonic wciąż działa. Robot był bardzo uszkodzony, a Sonic powiedział, że jest on słabą imitacją jeża.

Ciekawostki Edytuj

  • Silver Sonic'a można pokonać bardzo szybko, używając Spin Dash na miejscu lądowania (trzeba zadać 4 obrażenia), następnie zadając kolejne obrażenia gdy się zatrzyma po raz pierwszy. Potem trzeba użyć Spin Dash gdy robot będzie nas taranował i gdy się zatrzyma trzeba go staranować tymże ruchem

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki