Fandom

Sonic Wiki

Silver Sonic II

2643strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Hint_Ring_Colors.png
Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
O ile informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, nazwa oparta jest na domysłach, zastosowaniu przedmiotu lub nazwie w plikach gry.

Silver Sonic II – robot zbudowany na wzór Sonica przez Doktora Eggmana, pojawiający się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Robot ten przypomina swoim wyglądem jeża Sonica. Posiada całkowicie szaro-czarny pancerz. Kształt jego głowy jest identyczny jak kształt głowy oryginalnego niebieskiego jeża. Posiada żółte oczy bez źrenic. Oprócz tego, na jego nogach znajdują się czerwone buty, a do pięt podczepione są kółka i małe silniki odrzutowe, podobne do tych z których korzysta Silver Sonic.

W trakcie gry, robot ten może być znaleziony w jednej z kapsuł w bazie w Final Egg, razem z Metal Soniciem. Nie robi nic, poza odtwarzaniem swojej animacji stania. Nie bierze również żadnego udziału w wydarzeniach z gier Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

W innych mediach Edytuj

Silver Sonic Archie 2.png

Silver Sonic II w komiksach Archie'ego

Archie Comics Edytuj

Osobny artykuł: Silver Sonic v2.0

W komiksach Archiego pojawia się niemal identycznie wyglądający robot, noszący nazwę Silver Sonic v2.0, oraz Silver Sonic II. Po porażce Eggmana i Chaosa w zniszczeniu Station Square, zły doktor próbował wykorzystać robota do zaatakowania miasta w akcie odwetu. Został jednak powstrzymany przez Sonica i jego przyjaciół.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa tego robota jest nieoficjalna i funkcjonuje głównie w środowisku fanowskim. Imię Silver Sonic II pochodzi z komiksów Archie'ego.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki