Silver the Hedgehog (Sonic Generations)

2704strony na

Silver the Hedgehog

Silver the Hedgehog – trzeci i ostatni rywal pojawiający się w grze Sonic Generations. Jest rywalem Sonica w Erze Nowoczesnej.

Boss Edytuj

Konsole/PC Edytuj

Nowoczesny Sonic biegnie po zrujnowany mieście Crisis City, kiedy niespodziewane zza jego pleców zaczynają nadlatywać miejskie gruzy i wraki samochodów. Jeż unika zbliżających się pocisków. Okazuje się, że zostaje zaatakowany przez jeża Silvera, który wykonuje szybki sus w przód, aby znaleźć się przed Soniciem.

Walka toczy się na biegnącej w kółko drodze w Crisis City. Są tu porozmieszczane w losowych miejscach gruzy i wraki samochodów. Silver wykorzystuje je w swoich telekinetycznych atakach. Sonic może się o nie dodatkowo potknąć podczas biegu, lub staranować używając przyspieszenia.

Silver SG boss 2.png

Silver otaczający się pobliskimi gruzami

Silver będzie się poruszał w kierunku przeciwnym do gracza, będąc cały czas zwróconym w jego stronę. Podstawowy atak bossa polega na pochwyceniu za pomocą telekinezy pobliskiego obiektu i rzuceniu nim w Sonica. Nadlatujący pocisk można odbić Homing Attackiem, lub uniknąć Quick Stepem. Silver może również podnieść wiele pobliskich gruzów i otoczyć się nimi. Gracz musi skakać po kolejnych gruzach otaczających Silvera za pomocą Homing Attacku, aż wreszcie znajdzie się blisko bossa, w którego będzie mógł wskoczyć i zadać mu obrażenia. Po otrzymaniu ciosu, Silver zacznie się toczyć i odbijać od areny i wstanie następnie, aby wykonać kolejny atak. Jeśli Sonicowi nie uda się w odpowiednim czasie wskoczyć na gruzy, to Silver zacznie po kolei strzelać każdym z nich w gracza.

Silver SG boss 1.png

Atak z użyciem trzech gruzów

Inny atak Silvera polega na podniesieniu trzech gruzów. Będzie je unosił nad graczem, co będzie możliwe do zaobserwowania przez cienie, które gruzy rzucają na ziemię. Po chwili, boss uderzy jednym gruzem w ziemię, a następnie pozostałymi dwoma. Gracz musi biec w odpowiednich miejscach aby nie otrzymać ciosu: pod gruzami które nie uderzą jeszcze w ziemię, albo w małych przestrzeniach między poszczególnymi gruzami.

Silver SG boss 5.png

Atak taranem

Silver może również zgromadzić liczne gruzy, tworząc z nich coś na kształt tarana. Będzie nim sunąć po ziemi w stronę gracza, mogąc zadać obrażenia i podbić postać w górę. Sonic musi wskoczyć na szarżujący taran i poruszać się po nim do przodu, aż nie będzie mógł trafić w Silvera (zalecane użycie Boosta). Jeśli gracz nie dogoni Silvera na czas, to boss odsunie zgromadzone śmieci i zrzuci gracza na ziemię, po czym zaszarżuje znowu.

Silver SG boss 4.png

Psychic Knife

Silver może również strzelać w gracza Psychic Knifem. Są to ostrza energii, mogące zranić gracza. Silver wystrzeliwuje je w dwóch wariantach: pionowym i poziomym. Obok pionowych należy przebiec, podczas gdy nad poziomymi najlepiej przeskoczyć. Silver trzyma przez chwilę Psychic Knife w dłoni, po czym strzela nim w gracza.

Silver SG boss 3.png

Kula gruzów

Po otrzymaniu czwartego ciosu, Silver teleportuje się za gracza. Ze wszystkich pobliskich gruzów utworzy wielką kulę złomu, która będzie się toczyć za graczem. Jeśli dotknie postaci, to natychmiastowo ją zabije. Aby nie dać się zmiażdżyć kuli, należy biec cały czas do przodu, a jeśli straci się prędkość, należy użyć Boosta. Silver teleportuje się z powrotem przed gracza i będzie w niego posyłał niektóre swoje ataki, aby Sonic stracił prędkość i został zmiażdżony przez toczącą się kulę gruzów. Silver będzie unosił nad graczem kontener, do momentu w którym zdecyduje się nim uderzyć w ziemię. Może również strzelać Psychic Knifami, w wariantach poziomym i pionownym. Kiedy gracz zbliży się dostatecznie do Silvera, nad bossem pojawi się zielony celownik i Sonic będzie mógł zadać ostateczny cios Homing Attackiem. Po otrzymaniu piątego ciosu, Silver spadnie na ziemię i zacznie toczyć się do tyłu, aż wpadnie na toczącą się kule gruzów. Przy uderzeniu, kula zostanie zniszczona i gruzy zasypią Silvera, a Sonic wygra pojedynek.

W Trybie Trudnym, Silver wykonuje swoje ataki znacznie szybciej i dokładniej. Boss strzela Psychic Knifem wielokrotnie w jednej serii. W ataku polegającym na zgnieceniu Sonica trzema gruzami z góry, Silver będzie zazwyczaj uderzał wszystkimi trzema naraz, co zmusi gracza do biegania w przerwach pomiędzy gruzami. W trakcie ostatniego ataku, Silver będzie próbował zmiażdżyć gracza dwoma kontenerami po kolei, zamiast jednym.

3DS Edytuj

Silver SG 3DS boss.png

Silver atakuje Sonica

Sonic toczy wyścig z Silverem w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS. Odbywa się on w Tropical Resort. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Poza standardowym bieganiem, kiedy gracz wyprzedzi zbytnio Silvera, ten teleportuje się w pobliże gracza. Będzie również próbował spowolnić Sonica, ciskając w niego pobliskie obiekty, przy użyciu telekinezy. Sam może otrzymać cios i zostać na chwilę ogłuszonym.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Silver the Hedgehog - Hub
Silver the Hedgehog

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny rywal, który nie pojawił się w żadnym zwiastunie ery.
  • W przeciwieństwie do Metal Sonica i Shadowa, walka z Silverem toczy się na istniejącym poziomie w grze. Metal Sonic pojawił się w otoczeniu Stardust Speedway, a Shadow w otoczeniu Final Rush, chociaż żaden z tych poziomów nie pojawił się jako osobny etap w Sonic Generations.
  • W wersji na konsole/PC, jest to jedyna walka z rywalem, która nie toczy się w tym samym miejscu co potyczka z oryginalnej gry.