Fandom

Sonic Wiki

Sir Percival

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Cudzy1.png I am Percival, Knight of the Round Table and knight of the grail. Fealty to the king is the one and true way of chivalry. My destiny is inseparately linked with my trust in my liege Cudzy2.png
Sir Percival, Sonic and the Black Knight

Sir Percival (パーシヴァル Pāshivaru?) – antropomorficzna, fioletowa kotka, odpowiednik Blaze w świecie Camelot. Jest jedną z Rycerzy Okrągłego Stołu, podlegających Królowi Arturowi. Jest jedną z najsilniejszych rycerzy Camelot i potrafi korzystać z pirokinezy.

Historia Edytuj

Percival, razem z Sir Gawainem i Sir Lancelotem, była rycerzem w służbie u Króla Artura. Otrzymała od swojego władcy zadanie zgładzenia niebieskiego jeża Sonica, kiedy ten przybył do świata Camelot. Percival była trzecim i ostatnim rycerzem z którym niebieski jeż miał stoczyć pojedynek.

Percival vs Sonic.png

Percival uratowana przez Sonica

Percival spotkała Sonica w pobliżu klifu, niedaleko jeziora z rozgrzaną lawą. Po przedstawieniu się niebieskiemu jeżowi oczekiwała usłyszeć od niego odpowiedź na temat tego, kto jest jego władcą. Sonic odpowiedział że nie ma żadnego władcy, poza wolnym podmuchem wiatru. Blaze nazwała jeża Rycerzem Wiatru i stanęła do walki. W trakcie pojedynku odniosła rany i zaczęła się cofać po klifie. Niespodziewanie półka na której stała zawaliła się i Percival spadła do przepaści z lawą. Niechybnie zginęłaby, gdyby nie Sonic który zaczepił swój miecz o skalną ścianę i złapał spadającą Percival. Miecz niebieskiego jeża, Caliburn, powiedział żeby rycerze zachowali sobie pocałunki i uściski na później.

Blaze sacred sword.png

Blaze składa swoją szpadę na ołtarzu

Percival i pozostali Rycerze Okrągłego Stołu dowiadują się później od Merliny, że Król Artur był w rzeczywistości iluzją stworzoną przez jej dziadka. Czarodziejka otrzymuje od Sonica pochwę Excalibura i za pomocą swojej magii zamierza uczynić Camelot wiecznym, przy użyciu czarnej magii. Rycerze Okrągłego Stołu uciekają z Soniciem z zamku i, nie mogąc nic zrobić, obserwują jak królestwo jest konsumowane przez magię Merliny. Sonic, z pomocą Nimue, przekonuje ich, że bycie rycerzem to coś więcej niż tylko służenie królowi. Rycerze Okrągłego Stołu zamierzają wesprzeć Sonica, umieszczając swoje miecze w Poświęconych Ołtarzach, co zatrzyma magię Merliny. Percival rusza do The Cauldron i umieszcza tam swoją broń.

Knights bow.png

Rycerze Okrągłego Stołu oddają pokłon prawdziwemu Królowi Arturowi

Po dotarciu do siedziby Merliny, Sonic dokonuje transformacji w Excalibur Sonica. Za radą Nimue Percival i pozostali rycerze składają swoje miecze i pozwalają niebieskiemu jeżowi dokończyć transformację. Excalibur Sonic pokonuje Merlinę w formie Dark Queen i wyjaśnia jej że świat który trwa wiecznie nie jest dobry, ponieważ wszystko musi się skończyć. Rycerze Okrągłego Stołu odkrywają później że Sonic jest prawdziwym Królem Arturem i składają mu pokłon.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Percival jest dumna i odważna, a także niezwykle lojalna swojemu królowi. Podobnie jak Gawain zauważyła jednak że jej władca i królestwo zmieniły się i zaczęła kwestionować władzę Artura.

Wygląd Edytuj

Percival wygląda identycznie jak Blaze. Jest antropomorficzną kotką o lawendowym futrze, z fioleotwymi końcówkami na włosach. Nosi srebrną zbroję, rękawice, zbroję, oraz hełm z przyłbicą. Zamiast czerwonej kropki na czole posiada niebieski klejnot na hełmie.

Moce i umiejętności Edytuj

Percival jest tak silna jak i szlachetna. Nawet Caliburn kwestionował to czy Sonic mógłby ją pokonać.

Podobnie jak Blaze, Percival dysponuje mocą pirokinezy, która pozwala jej kontrolować ogień zgodnie z własną wolą. Może nimi ranić przeciwników, lub też otaczać nimi całe swoje ciało, zwiększając siłę ataku. Jako Rycerz Okrągłego Stołu specjalizuje się w fechtunku. Jej styl walki opiera się na szybkich i zgrabnych ciosach i pchnięciach. Jest również dobra w defensywie. W połączeniu ze swoimi pirokinetycznymi zdolnościami Percival może stworzyć zabójczą mieszankę ognia i broni białej.

Jak większość postaci antropomorficznych w serii, Percival potrafi się poruszać z super prędkością, dorównując Lancelotowi i tym samym Sonicowi. Podobnie jak wspomniane postacie Percival jest zdolną akrobatką, która porusza się w walce jak w tańcu.

Temat muzyczny Edytuj

Tematem muzycznym Percival jest remiks utworu Vela Nova.

Nazwa Muzyka
Percival

Ciekawostki Edytuj

  • Zbroja na piersi Percival przypomina fioletowy płaszcz Blaze
  • Percival jest jedynym rycerzem w trybie fabularnym, który może wykonywać podwójne skoki.
  • Percival jest jedynym Rycerzem Okrągłego Stołu, który trzyma swoją broń normalnie.
  • Percival jest jedynym Rycerzem Okrągłego Stołu, od którego Sonic nie próbował początkowo uciec i od razu rzucił się do walki.
  • Percival jest jedynym Rycerzem Okrągłego Stołu, który okazał Sonicowi więcej szacunku, zwracając się do jeża pełnym tytułem.
  • Percival jest jedyną antropomorficzną postacią ze świata Camelot, u której Sonic nie zwraca uwagi na podobieństwo do jednej ze swoich przyjaciółek.
  • Percival jest jedyną postacią w serii Sonic the Hedgehog, która zaczerwienia się ze wstydu podczas gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki