Fandom

Sonic Wiki

Sky Canyon

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance
Sky Canyon

Następny poziom >>

Sky Canyon – piąty poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Sky Canyon Mapa.png

Mapa Sky Canyon

Sky Canyon to duży fragment lądu, wiszący w powietrzu nad zatoką. W tle i na dolnych sekcjach poziomu można zaobserwować wysokie góry i liczne, białe chmury. Górne sekcje poziomu to w dużym stopniu otwarte przestrzenie, połączone ze sobą kamiennymi i metalowymi drogami. Na dolnych sekcjach znajdują się korytarze starożytnych ruin.

Unikalne dla tego poziomu są wiatraki. Odpychają one gracza od siebie i zwiększają jego prędkość. Jeśli gracz wpadnie do większego wiatraku, ten zacznie się kręcić i wybije postać w górę lub w dół, w zależności od tego w którym kierunku gracz chciał być wybity.

Pojawiają się tu także: śmigła i słupy wiatru wybijające gracza w górę, platformy-trampoliny ze śmigłami, które unoszą się w powietrzu i lekko odbijają od siebie postać, a także balony ze śmigłami, których gracz może się złapać i dostać na pewną wysokość. Wspomniane wcześniej metalowe drogi pozwalają graczowi osiągnąć duże prędkości, a czasami nawet i biegać po nich do góry nogami. Oprócz tego pojawiają się tu rampy i szyny.

Bossem poziomu jest Egg Saucer, z którym gracz walczy na prostym terenie, z lekkimi wzniesieniami i obniżeniami.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sky Canyon Akt 1
Sky Canyon Akt 2

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki