FANDOM

Sky Chase (スカイチェイス Sukaicheisu?) – minigra i poziom w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalnymi postaciami są Sonic the Hedgehog i Miles "Tails" Prower.

Opis Edytuj

Akt 1 Edytuj

Sonic i Tails ruszają w pościg za Eggmanem, który zamierza odnaleźć Szmaragdy Chaosu i wykorzystać je do zniszczenia Station Square za pomocą potwora zwanego Chaosem. Bohaterowie doganiają powietrzna fortecę doktora, Egg Carrier, lecz zostają zestrzeleni przez jego główne działo.

W trakcie aktu 1, pogoda jest czysta i przejrzysta. Samolot Tornado ma ustaloną trasę, po której automatycznie się porusza. Zadaniem gracza jest jedynie omijanie lub zestrzeliwanie napotkanych przeszkód, w postaci wyrzutni pocisków ochraniających Egg Carriera i samolotów-badników.

Akt 2 Edytuj

Tails buduje nowy samolot, Tornado 2 i razem z Soniciem ruszają w drugi pościg za Eggmanem. Kiedy doganiają Egg Carrier, Tails transformuje samolot w bardziej ofensywny tryb i dokonuje kolejnych zniszczeń na pokładzie powietrznej fortecy. Pod koniec poziomu, Tails i Sonic niszczą główne działo Egg Carriera i lądują na jego pokładzie.

Sky Chase Akt 2.png

Akt drugi

W trakcie aktu 2, pogoda jest zachmurzona. Zasady są takie same jak w poprzednim akcie. Pojawiają się tutaj nowe przeszkody, w postaci wirujących min wybuchowych i nowych samolotów w kształcie rekina, tym razem jednak szerszych i pomalowanych na żółto. W połowie aktu, Tails transformuje Tornado 2 w nowy tryb, zmieniając jego kształt, po czym gracz ponownie będzie musiał ostrzeliwać Egg Carrier. Finałem poziomu jest walka z bossem, którym jest wielkie działo powietrznej fortecy Eggmana.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Tornado & Scramble

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

Sky Chase Dragon Boss.png

Niewykorzystany boss z pierwszego aktu Sky Chase

  • Poziom Sky Chase nawiązuje do innego poziomu o tej samej nazwie z gry Sonic the Hedgehog 2.
  • Oba akty zostały zainspirowane inną grą firmy SEGA o nazwie Panzer Dragon.
  • Pierwotnie, w pierwszym akcie miał pojawić się dwugłowy, mechaniczny smok. Został jednak usunięty w finalnej wersji gry, z powodu trudności i ograniczeń czasowych. Używając haków, można go przywrócić do gry. Nie robi on jednak nic, poza podążaniem za graczem i odtwarzaniem swojej jedynej animacji latania.
  • Przedpremierowe zdjęcia wersji gry na Dreamcasta, przedstawiają Sky Chase z wykorzystaniem modeli postaci z Sonic R.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki