Cudzy1 Race over collapsing bridges and grab lots of Rings while you can. Springs bounce you through underground passages, then send you toward the clouds. Grab a hang glider and ride the storm winds over deadly spikes. Cudzy2
Opis w instrukcji

Sky High Zone – drugi poziom w grze Sonic the Hedgehog 2 na konsole Sega Master System i Sega Game Gear. Następuje po Under Ground Zone, a poprzedza Aqua Lake Zone. Składa się z trzech aktów.

Opis Edytuj

Sky High Zone to poziom o tematyce podniebnej. Rozgrywa się w wyższych partiach wyspy, być może w górach z tła poprzedniego poziomu. Panują tutaj zmienne warunki pogodowe. Akt pierwszy rozgrywa się w dosyć pogodny dzień, zaś akt drugi rozgrywa się w trakcie burzy. Akt trzeci ponownie jest rozpogodzony. Większość poziomu rozgrywa się na niebieskim podłożu z zieloną trawą, ale są też sekcje powietrzne z mostami oraz chmurami.

Cechą wyróżniającą Sky High jest pojawienie się paralotni jako częstego elementu rozgrywki. Jej używanie jest niezbędne do przemierzenia niektórych sekcji. Poziom wymaga również precyzyjnego przechodzenia sekcji platformowych. W akcie drugim pojawiają się także platformy z chmur oraz podmuchy wiatru, podnoszące paralotnię.

Położenie Szmaragdu Edytuj

Szmaragd Chaosu koloru żółtego znajduje się w akcie drugim poziomu. Położony jest wysoko w chmurach. Istnieją dwa sposoby zdobycia go. Pierwszy wykorzystuje paralotnie. Gracz musi używać kolejnych paralotni aż do dotarcia do Szmaragdu, z pomocą podmuchów wiatru. Drugi sposób, dla nielubiących paralotni, wymaga użycia ukrytych springów w chmurach oraz platform przez nie tworzonych. Ich obecność sugerują pierścienie. Gracz musi uważać, gdyż wiele chmur nie jest platformami.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Gachou Mecha

Bossem poziomu jest Gachou Mecha, Główny robot przypominający gęś. Gracz walczy z nim w akcie trzecim bez asekuracji w postaci pierścieni. Walka składa się z 2 faz. W pierwszej gracz musi zniszczyć Mecha Hiyoko oraz jajopodobne generatory, które je tworzą. W drugiej fazie, gracz walczy z robotem. Do pokonania go należy zadać 6 uderzeń.

Badniki Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Game-game Game-game (ガメガメ?)
Game-game sprite
Newtron Meleon (メレオン?)
Newtron-sprite-s2

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sky High Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]