FANDOM

Sky Rail – jedenasty poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Shadow the Hedgehog.

Historia Edytuj

Shadow otrzymuje od Rouge komunikat, o zbliżającym się w jego stronę Cyclone. Czarny jeż rusza w pościg za samolotem.

Opis Edytuj

Sky Rail położone jest w łańcuchu górskim niedaleko Pumpkin Hill. Gracz zjeżdża tutaj po szynach, a także porusza się po różnego rodzaju platformach i górach na dużych wysokościach. Unikatową częścią poziomu są Springi, z zamontowanymi śmigłami. Podnoszą się w górę za każdym razem, kiedy gracz wskoczy na nie Homing Attackiem, pozwalając na dostawanie się na wyższe skalne półki. Oprócz tego, na gracza czekają też pułapki, w postaci czaszek plujących ogniem, a także obrotowe kolczaste kule.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Ścigaj Cyclone!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:15

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:10

Na platformie obok drugiego punktu kontrolnego znajduje się postument wymagający użycia Mystic Melody. Po użyciu, przed graczem pojawi się trasa z pierścieni, która zaprowadzi go na przeciwległą górę, na szczycie której znajduje się Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 2 minuty!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 10 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mr. Unsmiley

Ciekawostki Edytuj

  • Na zwiastunie z E3 2000 Sonic pojawił się w Sky Rail zamiast Shadowa.
  • Muzyka z tego poziomu jest zupełnie inna niż na innych poziomach Shadowa. Nie posiada także żadnych słów. Prawdopodobnie w bardzo późnym stadium rozwoju gry zdecydowano, aby zamiast Sonica grywalną postacią był to Shadow.