Fandom

Sonic Wiki

Sky Sanctuary Zone

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic & Knuckles
Sky Sanctuary Zone

Następny poziom >>

Być może szukałeś Sky Sanctuary (Sonic Generations)?
Sky Sanctuary Zone to szósty poziom w grze Sonic & Knuckles (12. w Sonic 3 & Knuckles). Jest przedostatnim poziomem dla Sonica i Tailsa, gdzie gracz walczy z trzema bossami, a ostatnim dla Knucklesa, który walczy z dwoma bossami.

Opis poziomu Edytuj

Sonic i Tails Edytuj

Poziom Sonica i Tailsa (który jest pierwszym aktem), ma bardzo złożoną konstrukcję, która pnie się w górę. Zawiera kilka EggRobotów, duże, obrotowe platformy i chmury, od których można się odbijać. Sonic i Tails dostają się do poziomu przez teleporter ukryty w głębi ukrytego pałacu. Na drodze w górę sanktuarium muszą stawić czoła Mecha Sonicowi, który poruszając się w Eggmobilu używa starych maszyn Eggmana. Po dwóch porażkach Mecha Sonic walczy sam na sam z postaciami. Po pokonaniu go (lecz nie zniszczeniu) uciekają po wieży z rozpadającego się sanktuarium i w ostatniej chwili wskakują na Death Egg.

Knuckles Edytuj

Poziom Knucklesa (który jest drugim aktem) jest najprawdopodobniej pojedynczym skrawkiem sanktuarium. Poziom ten nie zawiera żadnych przeciwników, a jedyne co się w nim znajduje to teleporter oraz 3 pierścienie. Knuckles dostaje się tu poprzez inny teleporter, również z ukrytego pałacu. Gdy tylko kolczatka wyląduje na telepoterze pojawia się EggRobo w Eggmobilu. Łapie gracza i przenosi do bossa, którym jest Mecha Sonic, który nie został zniszczony w historii Sonica/Tailsa.

Bossowie Edytuj

Sonic Edytuj

  • Pierwszy boss jest kopią maszyny z kulą do burzenia, pilotowany przez Mecha Sonica.
  • Drugi boss jest kopią Flying Eggmana, również pilotowany przez Mecha Sonica.
  • Trzeci boss to sam Mecha Sonic. Walka jest podobna do walki z Silver Sonicem, tu jednak jest dużo łatwiejsza.

Knuckles Edytuj

  • Pierwsza walka Knucklesa z robotycznym jeżem jest taka sama jak trzecia walka Sonica.
  • Drugim bossem jest Super Mecha Sonic. Jest zasilany siłą Master Emeralda i ma 4 ataki.

Przykładowe przejście poziomu Edytuj

Przykładowe przejście Sky Sanctuary Zone (Knuckles)
(Sonic & Knuckles/Sonic 3 & Knuckles)
Sonic 3 & Knuckles - Sky Sanctuary Zone (Knuckles)01:55

Sonic 3 & Knuckles - Sky Sanctuary Zone (Knuckles)

Galeria Edytuj

SkySanctuaryKartaTytułowa.png
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię

Przeciwnicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Skysanctuaryzachęcającyknuckles.png

    W tym miejscu należy wcisnąć strzałkę w dół

    Jeśli tuż po starcie kucniemy w odpowiednim miejscu Knuckles będzie pokazywał ręką w prawo "doradzając" graczowi kontynuowanie przygody.
ved
Sonic & Knuckles

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Sky Sanctuary Zone

Więcej w Fandom

Losowa wiki