Fandom

Sonic Wiki

Sky Troops

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Shadow the Hedgehog (gra)
Sky Troops (Dark)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Sky Troops (Normal)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Sky Troops (Hero)

Następny poziom >>

Sky Troops – jeden z pięciu możliwych do wyboru czwartych poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po wykonaniu misji Hero w Cryptic Castle, misji Normal w Prison Island, lub misji Dark w Circus Park.

Historia Edytuj

Doktor Eggman zdenerwowany atakiem kosmitów na Westopolis postanawia wystawić do walki resztki swojej powietrznej floty. Shadow i Black Doom obserwują ze szczytu jednej z latających świątyń przybycie doktora, po czym przywódca kosmitów wydaje rozkaz do zaatakowania floty naukowca.

Opis Edytuj

Sky Troops rozgrywa się wysoko nad ziemią, pośród chmur na niebie. Gracz porusza się tutaj po latających świątyniach, podobnych do tych z Glyphic Canyon. Na każdej z tych świątyń toczy się walka pomiędzy robotami Eggmana, a siłami Black Dooma. Filary położone na fortecach mogą niespodziewanie zawalić się na gracza i zadać mu obrażenia. Większość świątyń posiada zamontowane na swojej powierzchni działo strzelające fioletowymi pociskami. Obok świątyń pojawiają się również statki Eggmana, bombardujące flotę Black Dooma.

Aby przejść pomiędzy poszczególnymi fortecami, gracz będzie musiał często przechodzić przez unoszące się od góry do dołu wyrwane fragmenty ziemi. Poruszanie się po nich ułatwiają rozstawione w pobliżu maszyny kroczące GUN. Pod koniec poziomu pogoda się psuje i dookoła widać czarne chmury i szalejącą burzę. Gracz będzie musiał dosiąść Black Hawka i przelecieć na jego grzbiecie przez ten fragment poziomu. Po wyleceniu z wielkiej jaskini, gracz ponownie dotrze do spokojnej części nieba i wyląduje na ostatnie świątyni, nad która przelatuje okręt flagowy całej floty.

Jeśli gracz zdecyduje się pomóc Black Doomowi, jego zadaniem będzie zniszczenie 5 okrętów Doktora Eggmana. Cztery z nich to zwykłe statki, wyposażone w trzy działa strzelające pociskami, podobne kształtem do małych okrętów z poziomu Egg Fleet w Sonic Heroes. Piąty okręt jest największy ze wszystkich i jego działa zamontowane są na spodzie. Po trzy umieszczone na tylnych skrzydłach i dwa na środku. Jeśli gracz zdecyduje się pomóc doktorowi, jego zadaniem będzie zniszczenie 5 klejnotów zasilających fortece kosmitów. Klejnoty znajdują się wewnątrz świątyń i mogą być zniszczone z dowolnej broni po zadaniu trzech ciosów. Shadow może również dostać się na okręt flagowy Eggmana ignorując zadania dwóch stron konfliktu.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – po przejściu przez pierwsze latające w powietrzu fragmenty ziemi, gracz powinien zobaczyć jednego z kosmitów stojących przed wejściem do kolejnej części poziomu. Na lewo od kosmity znajduje się ukryty klucz.
  2. Drugi klucz – w miejscu w którym pojawia się drugi okręt bojowy Eggmana, gracz powinien skręcić w lewy zaułek obok schodów.
  3. Trzeci klucz – po przejściu przez czwarty punkt kontrolny, gracz powinien udać się dolną drogą po prawej stronie i znaleźć tam mały drewniany podest z kluczem.
  4. Czwarty klucz – klucz znajduje się obok szarego działa kosmitów, tuż obok czwartego punktu kontrolnego.
  5. Piąty klucz – podczas lecenia na grzbiecie Black Hawka, gracz powinien zeskoczyć z wierzchowca wewnątrz jaskini. Następnie przemierzając całą jaskinię, gracz powinien wylądować na latających platformach za wylotem i znaleźć klucz.

Za sekretnymi drzwiami znajduje się Black Volt, elitarna wersja Black Hawka, którego gracz może dosiąść i nieco ukrócić sobie czas przemierzania ostatniego etapu poziomu, zbierając po drodze więcej pierścieni.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Doom's Eye

Cel – Zniszcz flotę Eggmana!

A-Rank – 16 000 punktów

B-Rank – 12 000 punktów

C-Rank – 10 000 punktów

D-Rank – 5 000 punktów

Normal Edytuj

Cel – Dostań się na okręt flagowy Eggmana!

A-Rank – 25 000 punktów

B-Rank – 20 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 8 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Dr Eggman

Cel – Zniszcz klejnoty w świątyniach!

A-Rank – 30 000 punktów

B-Rank – 25 000 punktów

C-Rank – 20 000 punktów

D-Rank – 8 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sky Troops

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny poziom w Shadow the Hedgehog, w którym Eggman jest postacią pomagającą w wykonaniu misji Hero.

Więcej w Fandom

Losowa wiki