FANDOM

<< Poprzedni poziom

Sonic Chaos
Sleeping Egg Zone

Następny poziom >>

Sleeping Egg Zone – trzeci poziom w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Sleeping Egg Zone jest poziomem osadzonym w starożytnych ruin, prawdopodobnie położonych wysoko na niebie. W tle można zaobserwować chmury, czasami na otwartej przestrzeni, a czasami za kratami.

Ruiny składają się z fioletowo-zielonych kostek porośniętych od góry trawą, albo mchem. Niektóre kostki są większe od pozostałych i posiadają wyrytą na nich płaskorzeźbę Doktora Eggmana. Bardzo duża część kostek może być zniszczona przez gracza, jeśli ten wskoczy na nie Spin Jumpem. Aby ułatwić niszczenie położonych wyżej kostek, w trawie ukryto springi, mogące wybijać gracza w górę.

Dla tego poziomu pojawia się również, po raz pierwszy w Sonic Chaos, specjalny rodzaj springa nazywany pogo springiem. Pogo springi umieszczone są w różnych miejscach mapy. Jeśli gracz na nie wskoczy, będzie mógł je kontrolować. Pogo spring odbija się cały czas od ziemi i pozwala przebyć szybko wiele przepaści, których na tym poziomie jest wyjątkowo dużo, a także nierówności terenu. Może także niszczyć niektóre kostki, budujące otoczenie na poziomie. Gracz traci pogo spring w przypadku zderzenia ze ścianą, albo otrzymania obrażeń.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Hopping Egg Vulcan

Bossem poziomu jest główny robot o nazwie Hopping Egg Vulcan. Walka toczy się pod koniec trzeciego aktu. Robot przypomina korpus Doktora Eggmana na sprężynie. Robot podskakuje i strzela w gracza pociskami. Podczas zadawania mu uderzeń należy uważać, aby nie zostać trafionym przez jego pocisk.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Tsuno-tsuno
Tsuno tsuno sprite
Frogger
Frogger sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sleeping Egg Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki