Fandom

Sonic Wiki

Sleeping Egg Zone

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Chaos
Sleeping Egg Zone

Następny poziom >>

Sleeping Egg Zone – trzeci poziom w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Sleeping Egg Zone jest poziomem osadzonym w starożytnych ruin, prawdopodobnie położonych wysoko na niebie. W tle można zaobserwować chmury, czasami na otwartej przestrzeni, a czasami za kratami.

Ruiny składają się z fioletowo-zielonych kostek porośniętych od góry trawą, albo mchem. Niektóre kostki są większe od pozostałych i posiadają wyrytą na nich płaskorzeźbę Doktora Eggmana. Bardzo duża część kostek może być zniszczona przez gracza, jeśli ten wskoczy na nie Spin Jumpem. Aby ułatwić niszczenie położonych wyżej kostek, w trawie ukryto springi, mogące wybijać gracza w górę.

Dla tego poziomu pojawia się również, po raz pierwszy w Sonic Chaos, specjalny rodzaj springa nazywany pogo springiem. Pogo springi umieszczone są w różnych miejscach mapy. Jeśli gracz na nie wskoczy, będzie mógł je kontrolować. Pogo spring odbija się cały czas od ziemi i pozwala przebyć szybko wiele przepaści, których na tym poziomie jest wyjątkowo dużo, a także nierówności terenu. Może także niszczyć niektóre kostki, budujące otoczenie na poziomie. Gracz traci pogo spring w przypadku zderzenia ze ścianą, albo otrzymania obrażeń.

Bossem poziomu jest Hopping Egg Vulcan, z którym gracz walczy pod koniec 3 aktu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sleeping Egg Zone

Więcej w Fandom

Losowa wiki