Fandom

Sonic Wiki

Slicer

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Slicer (カマキラー Kamakiller?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest zielonym robotem przypominającym modliszkę.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Slicer sprite.png
Slicer zadebiutował grze Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Metropolis Zone. Jednorazowo rzuca on metalowymi pazurami w kierunku gracza. Podążają one za nim aż go zgubią. Gdy badnik zostaje zniszczony metalowe pazury (jeśli je rzucił) automatycznie opadają, lecz dalej zadają obrażenia.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Slicer PA sprite.png

Slicery powracają w Sonic Pocket Adventure, z nieco jaśniejszymi kolorami niż w poprzedniej grze. Można je spotkać tylko na poziomie Gigantic Angel Zone.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Slicer Sonic 4.png

Slicery w Sonic 4

W Sonic 4, Slicery zostały przeniesione do trzeciego wymiaru, ale ich wygląd nie zmienił się za bardzo. Roboty otrzymały kilka czynników balansujących ich zachowanie. Slicer rzuca teraz samonaprowadzającymi pazurami, którego lecą w stronę gracza. Po wyrzuceniu pazurów, nie wracają do robota. Sam Slicer zacznie migać na czerwono po utraceniu pazuró i po chwili dokona samozniszczenia, wypuszczając ze swojego wnętrza zwierzątko. Slicery mogą poruszać się zarówno po ziemi jak i suficie.

Sonic Lost World Edytuj

Slicery powracają w Sonic Lost World, gdzie otrzymały bardziej uproszczony wygląd.

W wersji na Wii U Można je spotkać w drugim Zonie Silent Forest, a pojedynczy Slicer występuje w trzecim Zonie Lava Mountain. Stoją w miejscu, a kiedy wypatrzą gracza zaczną w niego rzucać swoimi szponami, które wrócą do nich po wykonanym ataku.

W wersji na Nintendo 3DS, Slicery atakują pojedynczo lub nawet w grupach, w taki sam sposób jak w wersji na Wii U. Pojawiają się w drugim Zonie Silent Forest, oraz pierwszym i trzecim Zonie Sky Road.
ved
Sonic the Hedgehog 4
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki