FANDOM

Ten artykuł dotyczy pojęcia, które zostało usunięte z serii Sonic the Hedgehog.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą gry, postaci, lub innego pojęcia, które nigdy nie zostało oficjalnie wydane, bądź zastąpiono je innym.
Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
Informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, lecz nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie lub zastosowaniu przedmiotu.
Smok ze Sky Chase (ang. Sky Chase Dragon) – niewykorzystany boss z gier Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Robot ten był trójgłowym smokiem z dwiema długimi głowami po bokach i jedną krótką pośrodku. Posiadał także długi ogon i parę szerokich, czarnych skrzydeł. Był pokazywany we wczesnych zrzutach ekranu z gry, kiedy gonił Sonica i Tailsa w Tornadzie, ziejąc w ich stronę ogniem. Miał pojawić się jako boss w akcie pierwszym poziomu Sky Chase. Został jednak usunięty z powodu ograniczeń czasowych.

Boss może zostać przywrócony zarówno do oryginalnego Sonic Adventure na Dreamcasta, jak i do Sonic Adventure DX. Ponieważ jest on nieukończony, będzie podążał za graczem i odtwarzał swoją animację latania. Pojawi się na początku aktu, kiedy Tornado podleci do tylnych silników Egg Carriera. Kamera odwróci się wtedy w tył i ukaże ścigającego gracza smoka. Robot nie może otrzymać obrażeń, ani ich zadawać. Przeciwnicy którzy w niego wlecą zostaną natychmiast zniszczeni.

Galeria Edytuj