Fandom

Sonic Wiki

Smok ze Sky Chase

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hint_Ring_Colors.png
Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
O ile informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, nazwa oparta jest na domysłach, zastosowaniu przedmiotu lub nazwie w plikach gry.

Smok ze Sky Chase (ang. Sky Chase Dragon) – niewykorzystany boss z gier Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Robot ten był trójgłowym smokiem z dwiema długimi głowami po bokach i jedną krótką pośrodku. Posiadał także długi ogon i parę szerokich, czarnych skrzydeł. Był pokazywany we wczesnych zrzutach ekranu z gry, kiedy gonił Sonica i Tailsa w Tornadzie, ziejąc w ich stronę ogniem. Miał pojawić się jako boss w akcie pierwszym poziomu Sky Chase. Został jednak usunięty z powodu ograniczeń czasowych.

Boss może zostać przywrócony zarówno do oryginalnego Sonic Adventure na Dreamcasta, jak i do Sonic Adventure DX. Ponieważ jest on nieukończony, będzie podążał za graczem i odtwarzał swoją animację latania. Pojawi się na początku aktu, kiedy Tornado podleci do tylnych silników Egg Carriera. Kamera odwróci się wtedy w tył i ukaże ścigającego gracza smoka. Robot nie może otrzymać obrażeń, ani ich zadawać. Przeciwnicy którzy w niego wlecą zostaną natychmiast zniszczeni.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki