FANDOM

Snail Blaster (スネイル・ブラスター Suneiru Burasutā?), znany wcześniej jako Snale Blaster, a w Japonii jako Den-den (デンデン Denden?)badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 3 i Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym ślimaka.

Opis Edytuj

Snail Blaster to robot o wyglądzie ślimaka. Posiada szaro-zielony pancerz i czerwoną muszlę. Z muszli wystają dwie armatki. Snail Blaster potrafi przyczepiać się do ścian i strzelać pociskami, a także zwijać się do muszli.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Snailblaster-spr.png
Snail Blaster zadebiutował na poziomie Launch Base Zone. W tej grze Snail Blaster może się przyczepiać do ścian, skąd strzela w gracza pociskami z dwóch dział pod kątem 45 stopni.

Sonic Lost World Edytuj

Snail Blaster LW 1.png

Snail Blaster w Sonic Lost World

W Sonic Lost World, Snail Blastery wystepują w dwóch typach w pierwszej zonie Windy Hill i pierwszej zonie Frozen Factory. Pojawiają się w trójwymiarowych sekcjach, poruszając się po wyznaczonym terenie w jedną i drugą stronę. W grze można spotkać dwa rodzaje Snail Blasterów, różniące się tylko zachowaniem. Aby pokonać Snai Blastera, należy zadać mu trzy ciosy Homing Attackiem, lub jeden cios Flying Kickiem.
Snail Blaster LW 2.png

Snail Blaster toczący się w muszli

Pierwszy typ pełza po ziemi i co jakiś czas wystrzeliwuje ze swoich wyrzutni dwa pociski, które powoli opadają w górę i mogą zranić postać. Występują w Windy Hill. Drugi typ również pełza po ziemi i co jakiś czas wystrzeliwuje z wyrzutni dwa pociski. Kiedy jednak wykryje gracza, zwinie się do swojej muszli i zacznie toczyć w stronę postaci. Robot może być jednak uderzony podczas toczenia się w muszli.

Seria Sonic Runners Edytuj

Sonic Runners Edytuj

W Sonic Runners Snail Blastery występują pojedynczo albo w grupach, powszechnie na poziomach postaci siły. Nie strzelają pociskami, ale szybko poruszają się do przodu i do tyłu. Poza zwykłymi Snail Blasterami pojawiają się dwa inne rodzaje: złote, które zapewniają 300 punktów po zniszczeniu, oraz Super Snail Blastery, które może zniszczyć tylko Moc Koloru, albo postacie siły.

Sonic Runners Adventure Edytuj

Snail Blaster pojawia się również w Sonic Runners Adventure, gdzie zachowuje się podobnie jak w poprzedniej grze.

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki