Fandom

Sonic Wiki

Snail Blaster

2967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Snail Blaster (デンデン Den-Den ?)badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 3 i Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym ślimaka.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Snailblaster-spr.png
Snail Blaster zadebiutował na poziomie Launch Base Zone. Robot wisi na ścianach i rurach. Strzela on pociskami z wyrzutni która otwiera się co jakiś czas. Aby go zniszczyć należy poczekać aż otworzy wyrzutnię. Gdy jest ona zamknięta uderzenie w badnika spowoduje opóźnienie jej otwarcia.

Sonic Lost World Edytuj

Snail Blaster LW 1.png

Snail Blaster w Sonic Lost World

W Sonic Lost World, Snail Blastery wystepują w dwóch typach w pierwszym Zonie Windy Hill i pierwszym Zonei Frozen Factory. Pojawiają się w trójwymiarowych sekcjach, poruszając się po wyznaczonym terenie w jedną i drugą stronę. W grze można spotkać dwa typy Snail Blasterów, różniące się tylko zachowaniem .Aby pokonać którykolwiek typ, należy zadać mu trzy ciosy Homing Attackiem, lub jeden cios Flying Kickiem.

Pierwszy typ pełza po ziemi i co jakiś czas wystrzeliwuje ze swoich wyrzutni dwa pociski, które powoli opadają w górę i mogą zranić postać. Występują w Windy Hill.

Snail Blaster LW 2.png

Snail Blaster toczący się w muszli

Drugi typ również pełza po ziemi i co jakiś czas wystrzeliwuje z wyrzutni dwa pociski. Kiedy jednak wykryje gracza, zwinie się do swojej muszli i zacznie toczyć w stronę postaci, próbując ją zranić. Robot może być jednak zraniony podczas toczenia się w muszli.

Galeria Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki