Snowboard

2779stron na

Snowboard (スノーボード Sunōbōdo?) – przedmiot wykorzystywany przez liczne postacie w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Snowboard po raz pierwszy pojawia się w Sonic 3. Sonic używa snowboardu na początku poziomu IceCap Zone, zjeżdżając w dół po śnieżnych stokach. Sonic traci następnie snowboard po uderzeniu w ścianę.

Sonic Adventure Edytuj

Sonic i Tails korzystają ze swoich dwóch różnych snowboardów w trzeciej sekcji poziomu IceCap, podczas ucieczki przed śnieżną lawiną.

Deska Sonica jest cała niebieska, z biegnącym przez całość czerwony paskiem po lewej stronie i niebieskim malowidłem w kształcie głowy jeża po prawej. Z kolei snowboard Tailsa jest cały zielony po prawej i środkowej części, na której znajdują się namalowane ogony lisa. Lewa strona jest żółta, oddzielona od środkowej czerwonym paskiem.

Po raz pierwszy pojawia się tu również możliwość wykonywania trików na deskach. Aby to zrobić, gracz musi wjechać na rampę i podskoczyć w odpowiednim momencie. Postać wyskoczy wtedy do przodu z dużą prędkością i wykona kilka akrobacji w powietrzu.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Snowboard powraca w Sonic Adventure 2, gdzie gracz korzysta z niego dwukrotnie w trybie fabularnym. Pojawia się tylko na poziomach Sonica.

Na początku poziomu City Escape, Sonic zjeżdża w dół miejskich ulic na oderwanym fragmencie helikoptera, z którego wcześniej uciekł. Gracz może taranować pobliskie samochody i tramwaje, a także wykonywać triki w powietrzu podczas wjeżdżania na rampy.

Pod koniec poziomu Metal Harbor, Sonic używa wyrwanych drzwi rakiety podczas zjeżdżania w dół metalowego szybu.

Dodatkowo, w trybie wieloosobowym postacie: Sonic, Shadow, Amy i Metal Sonic korzystają z desek snowboardowych na poziomie Downtown Race i na początku wieloosobowej wersji poziomu City Escape.

Sonic Advance 3 Edytuj

W Sonic Advance 3 Sonic może korzystać ze snowboardu, ale tylko kiedy jest w parze z Amy. Snowboard służy tutaj do wyłącznie do jazdy po szynach.

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

W Sonic the Hedgehog z 2006 roku, Sonic używa snowboardu do ucieczki przed śnieżną lawiną w White Acropolis. Z kolei na poziomie Crisis City, Sonic używa kawałka gruzów do jazdy po fragmencie miasta i szynach.

Sonic Generations Edytuj

W Sonic Generations, Nowoczesny Sonic używa niebieskiego snowboardu na poziomie City Escape. Podobnie jak w Sonic Adventure 2, gracz może taranować samochody (a nawet i niszczyć przeciwników jeśli wykorzystuje umiejętność Boost na desce), oraz wykonywać triki na rampach, oraz zjeżdżać po szynach.

Sonic Lost World Edytuj

Snowboard pojawia się tylko w wersji gry na Nintendo 3DS. Sonic używa deski podobnej do tej z Sonic Generations w kilku oddzielnych sekcjach 1 Zone'u Frozen Factory.