Solaris

2674strony na

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!
Jeśli uważasz, że posiadane przez ciebie informacje są wartościowe dla tego artykułu, rozbuduj go!

Do zrobienia: Poprawa stylu na encyklopedyczny, więcej informacji, ogólne

Solaris – finałowy boss w grze Sonic the Hedgehog (2006). Jest on postacią powstałą z połączenia Mephilesa i Iblisa. Dąży do całkowitego zniszczenia wszechświata.

Boss Edytuj

Walkę z Solarisem toczą Super Sonic, Super Shadow i Super Silver. Każdy jeż walczy w innym wymiarze czasowym i każdy ma odmienny sposób na atakowanie wroga. Super Sonic uderza głową w kulę Iblisa, Super Shadow używa Włócznii Chaosu, a Super Silver za pomocą swojej psychokinezy odbija małe meteoryty którymi strzela Solaris.

Walka ma dwie fazy. W pierwszej należy zacząć od Silvera. Odbijamy meteoryty w kierunku Solarisa tak długo aż będą mu zabierać życie. Gdy przestanie to działać należy przejść na Shadowa. Atakujemy Włócznią Chaosu tak długo aż będzie zabierać życie Solarisowi. W końcu przełączamy się na grę Soniciem. Atakujemy tak długo aż Solaris nie straci całego zdrowia.

Wtedy kończy się faza pierwsza, a zaczyna druga. W niej Solaris się transformuje - nie ma już głowy, a na plecach wyrastają mu skrzydła. Ta faza jest trudniejsza, ponieważ Solaris atakuje z coraz większą częstotliwością i zawziętością. W niej należy po prostu odebrać Solarisowi całe zdrowie, kolejność grania jeżami jest dowolna, przełączamy na kolejnego tylko jeśli dotychczasowemu kończą się pierścienie. Po tej walce Solaris zostaje zniszczony, a wszechświat uratowany.