Fandom

Sonic Wiki

Somersault

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Somersault (サマーソルト Samāsoruto?) – atak wykorzystywany przez jeża Sonica i jeża Shadowa w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle i Sonic Advance.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Somersault po raz pierwszy pojawia się w Sonic Adventure 2. Korzystają z niego Sonic i Shadow. Aby wykonać atak, gracz musi raz wcisnąć przycisk ataku podczas przebywania na ziemi, lub wcisnąć przycisk ataku w biegu.

Somersault SA2 1.png

Sonic wykonujący kopniak do przodu

Somersault ma dwie fazy. Jeśli gracz wciśnie przycisk ataku tylko raz, to postać zwinie się w kulkę i wykona salto do przodu. Ponowne kliknięcie przycisku sprawi, że postać wykona jeszcze dodatkowo kopniaka w przód.

Somersault może służyć nie tylko do pokonywania przeciwników, ale również i do niszczenia drewnianych skrzyń, prześlizgania się pod małymi szczelinami i podczas wspinania się po stromych drogach.

Somersault może być ulepszony do Fire Somersault, jeśli postać posiada ulepszenie Flame Ring.

Sonic Advance Edytuj

Somersault SA.png

Schemat wykonywania Somersaulta w Sonic Advance

W Sonic Advance Somersault może być wykonany w podobny sposób jak w Sonic Adventure 2. Składa się z trzech faz. W pierwszej fazie Sonic zwija się w kulkę, następnie wykonuje wyskok do przodu i na końcu zaczyna ślizgać się po ziemi z nogami wysuniętymi do przodu. Aby wykonywać poszczególne fazy ataku, gracz musi wciskać przycisk ataku.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki