Sonic Drift 2

2650stron na

Sonic Drift 2 to gra wyścigowa stworzona i wydana przez Segę 17 marca 1995 roku. Jest to sequel gry Sonic Drift. W przeciwieństwie do poprzedniej części gra została wydana również poza Japonią. Gra została wydana w Europie jako Sonic Drift Racing (choć title screen dalej pokazuje nazwę Sonic Drift 2). Poza postaciami z poprzedniej gry, w grze pojawiają się 3 nowe: Knuckles the Echidna, Fang the Sniper i Metal Sonic.

Informacje Edytuj

Tak jak w poprzedniej grze zadaniem gracza jest ścigać się po torach wyścigowych, a najszybszy rajdowiec otrzymuje Szmaragd Chaosu.

Przed rozpoczęciem Chaos GP gracz wybiera postać, którą chce się ścigać. Następnie można wybrać 3 przeciwników. Można również zaznaczyć opcję aby gra wybrała rywali losowo.

Jeśli gracz jako Sonic, Tails, Knuckles lub Amy zdobędzie wszystkie szmaragdy na Blue Chaos GP zmierzy się z Dr. Eggmanem w ostatnim wyścigu jeden na jeden. Jeśli zaś gracz zdobędzie szmaragdy jako Eggman, Fang lub Metal Sonic zmierzy się w takim wyścigu z Sonicem.

Tryb gry Edytuj

W Sonic Drift 2 są trzy tryby gry:

  • Chaos Grand Prix (Chaos GP), w którym rywalizuje się na wszystkich 6 torach po kolei. Zwycięzca wyścigu dostaje szmaragd chaosu,
  • Free Run będący wyścigiem z czasem oraz
  • Versus mode będący trybem multiplayer. Można w niego zagrać gdy podepniemy drugi kontroler lub drugi Game Gear do konsoli.

Postacie i pojazdy Edytuj

Kierowca Pojazd Specjalny ruch Artwork
Sonic the Hedgehog Cyclone Przyspieszenie
Cyclone-sdrift2.jpg
Miles "Tails" Prower MTP-01 Whirlwind Skok
Whirlwind-sd2.png
Amy Rose Breeze Wyrzucenie spowalniającego serca
Breeze-sd2.png
dr. Eggman Egg Typhoon Zrzucenie miny
Eggmobile-sdrift2.png
Metal Sonic Blue Devil Przyspieszenie
W przeciwieństwie do innych specjalnych ruchów, aby go wywołać trzeba zużyć 3 pierścienie
Bluedevil.png
Fang the Sniper Marvelous Queen Zrzucenie kuli oleju
Marvelous.png
Knuckles the Echidna Tempest Uderzenie w inny pojazd/Skok
Knuckles jest jedyną postacią w grze, która ma 2 specjalne ataki
Tempest.png

Tory Edytuj

Purple GP White GP Blue GP