2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij
Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!
Jeżeli posiadasz jakiekolwiek wartościowe informacje dla tego artykułu, rozbuduj go!

Cudzy1.png 3 Ery, 2 Soniców, 1-na Epicka Przygoda Cudzy2.png
Tagline

Sonic Generations – platformowa gra z serii Sonic the Hedgehog, wydana na Xboksa 360, PlayStation 3, Nintendo 3DS oraz komputery jako wersję do pobrania (lub pudełkową ale jest dostępna tylko w Europie). Gra została stworzona, aby świętować 20 urodziny Serii gier Sonic the Hedgehog. W grę można zagrać w 3D na wersji 3DS, jak i na X360/PS3 i PC, z tym, że wersje konsolowe i pecetowa potrzebują telewizora lub monitora obsługującego stereoskopowe 3D i pary okularów.

Produkcja Edytuj

Wersja PS3/X360/PC była w trakcie rozwoju podczas wydania o 4 lata starszej gry Sonic Unleashed.

Pod koniec 2010 roku w internecie było wiele plotek na temat Sonic Generations. Wspominano między innymi o grze, w której miałyby się znajdować remaki poziomów z Sonicowej historii. Tytuł ten miał według plotek być wydany na większość konsol siódmej generacji czyli: Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Wii, PSP i Nintendo DS. Na początku 2011 Sonic Generations został oficjalnie ogłoszony a platformy Xbox 360 i PS3, a później (7 Maja) na Nintendo 3DS z datą wydania zaplanowaną na 31 Grudnia 2011r.

Fabuła Edytuj

Wersja konsolowa/PC Edytuj

Historia zaczyna się niedługo po wydarzeniach z Sonic Colors. W przeszłości, Klasyczny Sonic biegnie przez Green Hill, gdy nagle słyszy dziwny dźwięk. Odwracając się zauważa Time Eater'a. W teraźniejszości, Tails i reszta przyjaciół urządzają Sonicowi przyjęcie niespodziankę z okazji 20 urodzin. Zaraz po rozpoczęciu zabawy, pojawia się Time Eater i porywa wszystkich do dziur czasoprzestrzennych - każdą postać do innej części sonicowej historii. Po uderzeniu Time Eatera Sonic budzi się w białej przestrzeni. Jego zadaniem jest teraz uratować swoich przyjaciół z opresji. Niebieski jeż wkrótce odnajduje Tailsa, potem zostawia go by gdzieś pobiec. Po chwili do lisa przybiega klasyczny Sonic. Tails dziwi się, i myli go wtedy ze współczesnym jeżem.

Dwa jeże udają się więc do Chemical Plant Zone i ratują Amy (oczywiście żaden nie dostrzega drugiego). Do Nowoczesnego przylatuje Tails i przypomina mu że kiedyś tu byli. Po przejściu poziomu, Klasyczny Sonic może walczyć z mini-bossem - Metal Sonicem. Po przejściu poziomu gracz otrzymuje pierwszy szmaragd chaosu. Kolejne można zdobyć walcząc z bossami i mini-bossami. Po pokonaniu metalowej podróbki Sonic'a jeż biegnie do Sky Sanctuary i ratuje Knuckles'a. Po tym wydarzeniu, oboje Sonic'owie znajdują się w dziwnym szklanym pomieszczeniu w którym spotykają się po raz pierwszy. Oboje słyszą głos Eggman'a. Klasyczny Sonic zauważa iż wydobywa się on z portalu. Zanim Nowoczesny zdążył tam wbiec, portal zamknął się zabierając ze sobą Klasycznego i Robotnika. Sonic musi pokonać potężną maszynę Robotnika - Death Egg Robota, co mu się udaje.

Po walce z robotem Klasyczne i Nowoczesne wersje bohaterów (Sonic i Tails) spotykają się przed portalem. Dwa lisy dochodzą do wniosku, że bohaterowie podróżują w czasie i przestrzeni. Nagle z nicości wyskakuje Time Eater, po czym zaraz znika. Bohaterowie zauważają kolejne poziomy. W końcu udaje się dotrzeć do Time Eater'a. Nagle okazuje się, że to wszystko było sprawką Doktora Eggmana, który do pomocy postanowił poprosić swojego sojusznika z przeszłości - Doktora Robotnika. Doktor Eggman zdradził wszystkim plan stworzenia Time Eater'a, po czym atakuje dwóch Soniców, których w końcu miażdży. Na szczęście z ratunkiem przybywają mu przyjaciele razem z 7 Szmaragdami Chaosu, poprzez które dwa jeże przywierają postać Super Sonica i pokonują Time Eater'a. Po tej walce, wszyscy powracają na przyjęcie, podczas którego przyjaciele Sonica zostali porwani. Wszystko dzieje się normalnie. Gdy nadszedł dla Klasycznego Sonica czas powrotu, Nowoczesny Sonic żegna się z nim, a on z Klasycznym Tailsem powraca do przeszłości. Pozostali machają im rękami na pożegnanie.

W ostatniej scenie Klasyczny i Nowoczesny Doktor Eggman utknęli w Białym Kosmosie i ciągle się kłócą, m.in. gdzie jest wyjście.

Poziomy Edytuj

Poziomy są podzielone na 3 ery/generacje: Mega Drive/Genesis, Dreamcast, i obecną erę. Levele i Bossowie różnią się między wersją konsolową/PC a wersją na 3DS z wyjątkiem Green Hill.

Konsole/PC Edytuj

Era Klasyczna Edytuj

Era Dreamcast Edytuj

Era obecna Edytuj

Bossowie Edytuj

3DS Edytuj

Nie przypomina wersji na konsole, przed tym jak znajdziesz się na Green Hill w pierwszej erze, możesz swobodnie wybrać jaki poziom chcesz najpierw przejść z pierwszej ery.

Era klasyczna Edytuj

Era Dreamcast Edytuj

Era obecna Edytuj

Bossowie i rywale Edytuj

Poziomy specjalne Edytuj

Specjalne poziomy pojawiają się w wersji 3DS. Ich styl przypomina poziomy specjalne z Sonic Heroes. Gdy zdobędziemy Szmaragd Chaosu poziom zostaje ukończony. Super Sonic pojawia się w ostatniej walce z Bossem. Nazywa się to "Odblokowaniem specjalnych poziomów" podczas konferencji Segi na temat wersji 3DS. W wersjach konsolowych, gracz kolekcjonował Szmaragdy Chaosu poprzez pokonanie trzech bossów i trzech rywali, plus automatyczne dostaje gdy przejdzie obydwa Akty na poziomie "Planet Wisp".

Sonic GenerationsGaleriaPortal