Fandom

Sonic Wiki

Sonic Riders: Zero Gravity

3232strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Sonic Riders: Zero Gravity to spin-off z serii Sonic the Hedgehog wydany na dwie platformy (PS2 i Wii). Jest ona kontynuacją gry Sonic Riders.

Fabuła Edytuj

Fabuła skupia się na artefaktach znanych jako Arki Kosmosu, które mogą kontrolować grawitację. Team Babylon zaintrygowała ich moc, więc wyruszyli na jego poszukiwania. Team Sonic musi powstrzymać Team Babylon przed zdobyciem Ark.

Rozgrywka Edytuj

Rozgrywka jest podobna do tej z Sonic Riders, ale niektóre postacie np: Knuckles mają ścigacz zamiast Extreme Gear.

Ciekawostki Edytuj

  • Są różnice pomiędzy edycjami na PS2, a Wii. Wersja Wii ma dwa style grania: Wii Remote i Kontroler od GameCub'a, ale nie można używać klasycznego kontrolera. Wersja Playstation 2 posiada rozbudowany samouczek którego brakuje w wersji na Wii.
  • Jest to pierwsza gra z serii Sonic Riders, w której występuje Blaze i Silver.
  • Każda postać ma ma łuk. Sonic ma niebieski łuk, Jet, Shadow i Knuckles mają zielony łuk, Tails, Wave, Rouge i Silver mają czerwony łuk, Cream, Blaze i Nigths mają żółty łuk a Amy i Storm mają Różowy łuk.
  • Artworki Shadowa wyglądają jak z Sonic Adventure 2.
  • Jest to jedyna gra z serii Riders, która nie pojawiła się na konsoli Microsoft, lecz planowano wersję na konsole Xbox 360, ale z nieznanych przyczyn została anulowana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki