Fandom

Sonic Wiki

Sonic Riders: Zero Gravity

2967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Sonic Riders: Zero Gravity to spin-off'owa gra z serii Sonic the Hedgehog wydana na dwie platformy (PS2 i Wii). Jest ona kontynuacją gry Sonic Riders.

Fabuła Edytuj

Fabuła skupia się na artefakcie znanym jako "Ark of the Cosmos", który może kontrolować grawitację. Team Babilon zaintrygowała moc artefaktu, więc wyruszyli na jego poszukiwania.Więc Team Sonic musi powstrzymać Team Babylion przez włączenie "Ark of the Cosmos".

Rozgrywka Edytuj

Rozgrywka jest podobna do z tego z Sonic Riders,ale niektóre postacie np: Knuckles ma ścigacz zamiast Extreme Gear.

Ciekawostki Edytuj

  • Są różnice pomiędzy PS2,a Wii.Wersja Wii ma trzy style grania:Wii Remote i Kontrolerem od GameCub'a,ale nie można od Klasycznego kontrolera.Wersja Playstation 2 rozbudowany samouczek którego brakuje w wersji Wii.
  • Jest to pierwsza gra serii Sonic Riders,gdzie występuje Blaze.
  • Jest to Odblokowania zawodnik SCR-HD który nie występuje w trybie Story.
  • Każda postać ma ma łuk.Sonic,ma niebieski łuk.Jet,Shadow i Knuckles,mają zielony łuk.Tails,Wave,Rouge i Silver mają czerwony łuk.Cream,Blaze i Nigths mają żółty łuk.Amy i Storm mają Różowy łuk.
  • Artwork Shadowa,wyglądają jak z Sonic Adventure 2.
  • Jest to jedyna gra,która nie pojawiła się na konsoli Minecrosoft,ale planowano na konsoli Xbox 360,ale nieznanych przyczyn została anulowana.
  • Pojawiają się postacie z Innych gier.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki