Fandom

Sonic Wiki

Sonic Rivals

2685stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Powiązany portal:
Portal:Sonic Rivals
Sonic Rivals (ソニック ライバルズ Sonikku Raibaruzu?) to gra, w której ścigamy jako Sonic, Knuckles, Shadow oraz Silver. Występuje też częściowo Metal Sonic. Tym razem wszyscy są wrogami. Nawet Knuckles i Sonic. Jednak w końcowym etapie wszyscy współpracują. Razem z grą Sonic Rivals 2 są jedynymi grami o Sonicu wydane na PSP.

Gra Edytuj

Sonic Rivals i Sonic Rivals 2, jak zostało wspomniane wyżej, są jedynymi grami o Sonicu wydane na PSP. 

Postacie Edytuj

Rozgrywka Edytuj

Gameplay polega na dojściu do końca poziomu przed rywalem z którym się ścigamy.Poziom zaczyna sie na linii startowej na której rozpoczyna sie odliczanie,podczas odliczanie możemy zrobić spin dash aby zdobyć na starcie małe prowadzenie.Podczas gry zbieramy różne power upy które mogą nam pomóc podczas rozgrywki lub możemy utrudniać grę naszemu rywalowi.Gdy postaci znajdują się dość blisko siebie mogą sie atakować nawzajem przy użyciu homing attack.Gdy postać zostaje zaatakowana nie traci wszystkich pierścieni.Przeszkodami na trasie są roboty Eggmana,kolce,przepaście itp. Jeśli postać wejdzie do przepaści bez dna to odrodzi się w najbliższym miejscu koło przepaści.Podczas poziomu spotykamy także małe elementy przy których naciśnięcie odpowiedniego przycisku może nas doprowadzić do ukrytych ścieżek lub skrótów choć czasami musimy odpowiednio zareagować żeby móc przejść dalej.

Poziomy Edytuj

Poziomy czyli strefy są podzielone na 2 akty i walkę z bossem,dla każdej postaci poziom jest taki sam i nie ma w nim żadnym zmian w rozrywce.

  • Forest Falls Zone
  • Coloseum Highway Zone
  • Sky Park Zone
  • Crystal Mountain Zone
  • Death Yard Zone
  • Meteor Base Zone

Karty Edytuj

W grze dostajemy kartę jeżeli wykonamy jakąś specyficzną czynność lub spełnimy jakiś określony warunek np.Wygramy poziom posiadając 150 pierścieni czy zadamy 2 razy obrażenia rywalowi..Za zbieranie kart nic nie otrzymujemy,karty zbieramy tylko dla siebie.Karty mogą przedstawiać postaci z gry,bossów,wrogów oraz artworki z klasycznych części serii i inne.Wszystkich kart jest w sumie 150.
ved
Sonic Rivals
Sonic RivalsKartyPortal

Więcej w Fandom

Losowa wiki