Sonic the Hedgehog – boss poziomu Dead Line dla Blaze. Jest siódmym bossem w grze.

Boss Edytuj

Walka toczy się na podłużnej arenie na kosmicznej stacji. Cały pojedynek jest obserwowany przez Doktora Eggmana, który w swoim Egg Mobilu zachowuje bezpieczną odległość od pola walki. Celem gracza jest atakowanie Sonica i zadawanie mu uderzeń. Można to zrobić tylko skacząc mu na głowę Axel Jumpem. Jeż będzie próbował unikać ataków gracza, odskakując do tyłu.

Sonic Dead Line 2

Sonic wytwarza trąbę powietrzną

Ataki wykonywane przez Sonica są częściowo odpowiednikami ataków gracza. Sonic korzysta głównie ze Spin Dasha, czyli odpowiednika Burst Dasha. Najpierw zwija się w kulkę i przygotowuje do szarży, po czym ślizga się przed siebie. Gracz nie może mu wtedy zadać obrażeń, a jedynie je otrzymać lub odbić się. Kiedy Sonic podskoczy w górę, będzie przygotowywał się do wykonania szarży z powietrzu. Po namierzeniu gracza, zacznie lecieć w jego stronę w formie kulki. Nad tym atakiem najlepiej jest przeskoczyć. Po otrzymaniu kilku ciosów Sonic zyska dodatkowy atak. Będzie podskakiwał w górę i obracał się w jednym miejscu, wytwarzając trąbę powietrzną, która będzie zasysać gracza. Należy przed nią uciekać. Sonic będzie następnie wytwarzał kilka takich tornado, po czym wyląduje.

Sonic vs Blaze

Sonic i Blaze szarżują na siebie

Przed otrzymaniem ostatniego ciosu, Sonic i Blaze zaczną szarżować na siebie. Gracz musi wciskać naprzemiennie przyciski A i B, aby wypchnąć oponenta z pola walki i wygrać.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Vela Nova
Vela Nova (Część druga)

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że Eggman nie uczestniczy walce, w krótkiej cutscence po pokonaniu Sonica, będzie uciekać w swoim uszkodzonym Egg Mobilu.