Fandom

Sonic Wiki

Sonic the Hedgehog (film)

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Hint_Ring_Colors.png
Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
O ile informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, nazwa oparta jest na domysłach, zastosowaniu przedmiotu lub nazwie w plikach gry.

Future-znak.png
Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule mogą się diametralnie zmienić! Prosimy nie dodawać spekulacji do artykułu i każdą możliwą informację poprzeć przypisem.
Future-znak.png

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Do zrobienia: Uzupełniać o najnowsze informacje

Sonic the Hedgehog (film) – niezatytułowana adaptacja filmowa serii Sonic the Hedgehog, której premiera zaplanowana jest na rok 2018. Produkcja jest finansowana przez Sony Pictures Entertainment. Film ma być hybrydą technologii CGI i live-action. Za animację będzie odpowiadał oddział Segi w studiu Marza Animation Planet. Producentem filmu ma być Neal Moritz, scenariusz zostanie napisany przez Evan Susser i Van Robichauxa. Jest to również pierwsza część planowanej serii filmów.

Informacje Edytuj

3 grudnia 2013 roku, Sony Pictures Digital Domain Names, Inc., sekcja Sony Pictures Entertainment, wniosła zawiadomienie o zarejestrowaniu trzech nieaktywnych stron internetowych: SonicTheHedgehog-Movie.com, SonicTheHedgehog-Movie.net i SonicTheHedgehogMovie.net. 7 grudnia, strona The Sonic Stadium ogłosiła rejestrację podanych stron, ale ani Sony Pictures, ani Sega, nie potwierdziły istnienia filmu, który sugerowały tytuły stron.

20 marca 2014, istnienie adaptacji filmowej zostało zasugerowane przez portal The Tracking Board, który napisał, że produkcja otrzyma klimat Mrocznego Rycerza. Zamieszczono tam również listę życzeń, z nazwiskami osób które mogłyby zająć się scenariuszem. 10 czerwca 2014 oficjalna strona Sonica została zaktualizowana o nową sekcję TV and Movies. Później, tego samego dnia, na prywatnej konferencji Sega z Sony Pictures, strona The Hollywood Reporter podała informację o zatwierdzeniu produkcji filmu, na który Sony Pictures otrzymało zielone światełko od Segi.

21 czerwca 2014 roku ogłoszono, że dalsze gry z serii Sonic the Hedgehog, oraz nadchodzący film, będą rozgrywały się w innych ciągłościach niż uniwersum Sonic Boom. 19 listopada 2014 roku, Van Robichaux stwierdził, że film dąży do otrzymania oceny PG-13.

31 października 2016 roku ogłoszono, że produkcją filmu zajmie się Tim Miller, a reżyserią Jeff Fowler. Scenariusz napiszą Patrick Casey i Josh Miller.

Więcej w Fandom

Losowa wiki