Fandom

Sonic Wiki

Sonic the Werehog

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Sonic the Werehog (ソニック・ザ・ウェアホッグ Sonikku za Ueahoggu?) – transformacja Sonica, która pojawiła się w Sonic Unleashed. Do transformacji, Sonic potrzebuje negatywnej energii Szmaragdów Chaosu, jednak w przeciwieństwie do innej transformacji, która tego wymaga - Dark Sonica - Sonic zachowuje swoją inteligencję i nie jest aż tak rozgniewany.

Historia Edytuj

Werehog narodziny.png

Narodziny Werehoga

Po raz pierwszy, Sonic przemienił się w Wilkojeża, gdy Eggman w Sonic Unleashed złapał go w pułapkę i pozbawił jego i Szmaragdów większości mocy. Tą energią zasilił swe działo, którym obudził drzemiącego w środku Ziemi Dark Gaia. W końcu Szmaragdy, pozbawione jakiejkolwiek energii, stają się czarne i uwalniają swoją negatywną moc, a Sonic przyjmuje formę Werehoga.

Po pokonaniu Dark Gaia, pozytywna moc Szmaragdów wróciła, a forma Jeżołaka. niknęła na zawsze. Równowaga między Dark i Light Gaia, została przywrócona, a mroczna energia Werehoga wróciła pod ziemię.

Charakterystyka Edytuj

Jako Wilkojeż, Sonic staje się o kilkadziesiąt centymetrów wyższy, oraz jego błękitne futro płowieje i ciemnieje. Jego skóra przestaje być widoczna, na rzecz białego futra. Jest wtedy bardziej umięśniony, a ręce są dłuższe. Rękawice znikają, a dłonie obrasta biały puch. Jego buty, stają się kolczaste z obu stron. Jego moce również ulegają zmianie. Większość jego mocy (Boost, Spin Dash, Homing Attack) oraz szybkość znika na rzecz wielkiej siły i możliwości wydłużania kończyn oraz wysokich skoków.

Ciekawostki Edytuj

  • Od 2009 roku w grze Little Big Planet można pobrać skórkę Werehoga.
  • Sonic the Werehog jest jedną z niewielu antropomorficznych postaci, która nie nosi rękawiczek.

Więcej w Fandom

Losowa wiki