Fandom

Sonic Wiki

Specjalny poziom (Knuckles' Chaotix)

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Specjalne poziomy w Knuckles' Chaotix są wykonane w stylu 3D. Poziom rozgrywa się w sześciokątnej tubie, aczkolwiek są też sekcje z płaskim podłożem. Celem jest zdobycie jednego z sześciu Pierścieni Chaosu.

Opis Edytuj

Wejście do poziomu odbywa się w taki sam sposób jak w grach Sonicu 1 lub Sonicu CD.

Każdy poziom składa się z dwóch części. Aby przejść do następnej, należy zebrać odpowiednią ilość niebieskich kulek, a następnie dojść do checkpointa. Jeśli gracz nie zdobędzie wymaganej ilości kulek, sekcja rozpocznie się od początku.

Gracz może chodzić o wszystkich sześciu ścianach tuby. Gdzieniegdzie jednak pojawiają się dziury. Wpadnięcie w nie, kończy poziom.

Limitem czasowym jest ilość pierścieni. Poziom rozpoczyna się z taką ilością pierścieni, z jaką gracz dostał się do poziomu. Co sekundę, gracz traci jeden pierścień. Gdy licznik dojdzie do zera, poziom kończy się. W poziomach pojawiają się jednak pierścienie, co pozwala wydłużyć limit.

Poza pierścieniami i niebieskimi kulkami, pojawiają się następujące przedmioty:

  • Danger Panel – źółty panel z czarnym X pośrodku. Wejście w niego powoduje odbicie do tyłu postaci i zniknięcie przedmiotu. Pojawia się najczęściej przed niebezpiecznymi miejscami takimi jak dziury.
  • Bumper Balls – biała kulka z czerwoną gwiazdą. Podobnie jak Danger Panel, odbija gracza, ale nie znika po kontakcie.
  • Spring Balls – kulki, które, w zależności od koloru, wybijają gracza do przodu (żółta) lub w górę (zielona).
  • Kolczaste kule oraz piły tarczowe – dotknięcie ich zabiera 10 pierścieni.

Nawet jeżeli gracz ma już wszystkie Pierścienie Chaosu, dalej może wejść do poziomu. Poziom jednak staje się trudniejszy, gdyż ściany są przezroczyste. Przejście tej wersji poziomu daje graczowi 50000 punktów.

Wymagania Edytuj

Oba segmenty w poziomie mają takie same wymagania. Wymagana ilość niebieskich kulek w pierwszym poziomie wynosi 4 i rośnie o 2 z każdym kolejnym poziomem.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Tube Panic

Więcej w Fandom

Losowa wiki