Specjalny poziom (Sonic Advance)

2628stron na

Specjalny poziom – specjalny poziom, pojawiający się w grze Sonic Advance.

Opis Edytuj

W Sonic Advance, Specjalne poziomy służą do zdobycia Szmaragdów Chaosu, potrzebnych do odblokowania prawdziwego zakończenia gry i walki z prawdziwym finałowym bossem.

Aby dostać się na Specjalny poziom, gracz musi znaleźć najpierw Specjalny Spring. Następnie na taki Spring należy wskoczyć, a postać zostanie wybita w kosmos. Następnie otrzyma deskę i zacznie spadać w dół wielkiego tunelu.

Specjalne Springi można znaleźć na następujących poziomach:

Specjalny spring.png

Specjalny Spring

Po dostaniu się na Specjalny poziom, gracz będzie opadał w dół tunelu, którego kolor zależy od koloru Szmaragdu jaki zawiera. Za pomocą przycisku skoku gracz może szybciej opadać w dół, a za pomocą przycisku ataku może wykonywać obroty i triki na desce.

Aby zdobyć Szmaragd Chaosu, gracz musi zebrać wymaganą ilość pierścieni, omijając przy tym bomby, przez które postacie upuszczają pierścienie. Jeśli gracz zbierze odpowiednią ilość pierścieni, przedostanie się do drugiego segmentu poziomu, który wymaga zdobycia dwukrotnie większej ilości pierścieni niż poprzednio. Jeśli zebrana zostanie odpowiednia ilość pierścieni, gracz otrzyma Szmaragd Chaosu. Jeśli postać nie zbierze wymaganej ilości pierścieni, to wtedy opuści Specjalny poziom, a Specjalny Spring nie będzie już przenosił gracza po raz drugi.

Wewnątrz Specjalnych poziomów spotkać można także duże, żółte koła. Jeśli gracz w odpowiednim momencie wykona trik, podczas przejeżdżania przez nie, to otrzyma bonusowe pierścienie. Pojawiają się tu także springi, odbijające gracza w różnych kierunkach, do góry lub w dół tunelu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Specjalny poziom