Fandom

Sonic Wiki

Specjalny poziom (Sonic Advance 2)

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Specjalny poziom – specjalny poziom, pojawiający się w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Special Ring.png

Specjalny pierścień

W Sonic Advance 2, Specjalne poziomy służą do zdobycia Szmaragdów Chaosu. W przeciwieństwie do pozostałych gier z serii, każda postać musi osobno zdobyć swoje Szmaragdy, co oznacza, że nie są one wspólne dla wszystkich postaci. Jeśli Sonic zdobędzie siedem Szmaragdów Chaosu, to odblokowany zostanie poziom True Area 53. Jeśli jedna z postaci (wliczając w to Sonica) zdobędzie Szmaragdy zostanie odblokowany Tiny Chao Garden i walki z bossami w trybie Time Attack. Jeśli wszystkie postacie z gry zdobędą Szmaragdy, to odblokowanie zostanie Amy, którą gracz będzie mógł następnie sterować w trakcie rozgrywki.

Aby dostać się na Specjalny poziom, gracz musi zdobyć 7 Specjalnych pierścieni, ukrytych na każdym z poziomów. Jest to zadanie wymagające od gracza dokładnej znajomości danego poziomu, które może okazać się trudne. Po zdobyciu siedmiu specjalnych pierścieni, gracz musi przejść resztę poziomu bez doprowadzania do śmierci postaci.

Specjalne poziomy rozgrywają się na dużych, kwadratowych arenach. Celem gracza jest zebranie przynajmniej 300 pierścieni w mniej niż 2 minuty. Pomimo tego, na poziomie będzie znajdowało się mniej niż 300 pierścieni. Aby je zdobyć, gracz będzie musiał zdobywać pierścieni w ciągłej serii (tzn. nieustannie zbierać pierścienie), co sprawi że nad postacią pojawi się znak mnożenia i liczba. Wtedy liczba zebranych pierścieni będzie mnożona przez pokazaną liczbę. Im dłużej gracz będzie utrzymywał licznik, tym wyżej będzie on wzrastał, do maksymalnie 9. Jedyną przeszkodą i przeciwnikiem na tym poziomie jest robot przypominający ZERO z gry Sonic Adventure. Będzie on podążał za graczem, próbując go zranić i odebrać mu pierścienie. Jeśli robot uderzy gracza, a ten nie będzie miał żadnych pierścieni, to postać opuści poziom i zakończy go porażką. Robot może być chwilowo ogłuszony przez gracza, jeśli ten na niego wskoczy. Oprócz tego pojawiają się tu również boostery i springi.

Jeśli postać zbierze wymaganą ilość pierścieni w odpowiednim czasie, to opuści poziom i zdobędzie jeden ze Szmaragdów Chaosu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Specjalny poziom
Specjalny poziom - Przyspieszenie

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki