Specjalny poziom – specjalny poziom pojawiający się w grze Sonic Colors na Nintendo DS. Można na nim zdobyć siedem Szmaragdów Chaosu, potrzebnych do odblokowania walki z prawdziwym finałowym bossem - Nega-Mother Wisp.

Opis Edytuj

Specjalny poziom w Sonic Colors wygląda prawie tak samo jak specjalny poziom z Sonic Rush, ale cel gracza jest tutaj inny. Aby odblokować specjalny poziom gracz musi zebrać minimum 50 pierścieni na normalnym poziomie. Poziom podzielony jest na trzy segmenty. W pierwszym etapie gracz musi zbierać Czerwone Kule, w drugim Niebieskie Kule i w ostatnim, Żółte Kule. Pod koniec każdego etapu gracz spotka mnóstwo odbijających się kul, które będzie mógł zebrać przed końcem. Gracz musi uważać aby nie zebrać niewłaściwych kul. Poza tym pojawiają się tutaj kolorowe kule, o wartości trzech normalnych kul.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Specjalny poziom

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka ze specjalnego poziomu to remiks utworu Battle: City Area z gry Sonic Heroes.