FANDOM

Specjalne poziomy – seria tajemniczych światów w Sonic Lost World, pełnych różnokolorowych kulek. Można na nich zdobyć Szmaragdy Chaosu. Poziomy te pojawiają się jedynie w wersji na Nintendo 3DS. Poza trybem jednoosobowym, pojawiają się także w VS Mode.

Opis Edytuj

Aby dostać się na specjalny poziom, gracz musi ukończyć normalny poziom mając co najmniej 50 pierścieni. Po wyświetleniu się ekranu podsumowania, gracz otrzyma powiadomienie o tym że zostało otwarte wejście do specjalnego poziomu. Zaakceptowanie zaproszenia sprawi, że pojawi się wielki pierścień do którego Sonic wskoczy.

Specjalne poziomy umieszczone są w przestrzeni, w której latają niebieskie, czerwone, żółte, białe i tęczowe kule, które gracz musi zbierać zanim upłynie limit czasowy. W przestrzeni unosi się Szmaragd Chaosu, ale jest chroniony przez magiczną barierę która znika po zebraniu przez gracza wszystkich kolorowych kul. Zebranie 5 kul tego samego koloru, albo tęczowej kuli, wytwarza wokół gracza pole magnetyczne które przyciąga do gracza pobliskie kule. Jeśli gracz przerwie combo po pewnym czasie, albo zacznie zbierać inne kule, to pole zniknie. Pojawia się tutaj także elektryczny przedmiot, który zapewnia magnes. Poza nim pojawia się power-up przedłużający limit czasowy. W niektórych miejscach gracz może napotkać ściany, które mogą go na chwilę ogłuszyć. Na poziomie obowiązuje sterowanie żyroskopowe. Przycisk R odpowiada za przyspieszanie.

Zależnie od numeru specjalnego poziomu, gracz może zdobyć inny materiał:

  • Specjalny poziom 1: Zielony Materiał
  • Specjalny poziom 2: Żółty Materiał
  • Specjalny poziom 3: Niebieski Materiał
  • Specjalny poziom 4: Biały Materiał
  • Specjalny poziom 5: Żelazny Materiał
  • Specjalny poziom 6: Czarny Materiał
  • Specjalny poziom 7: Czerwony Materiał

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Special Stage

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki