Specjalny poziom (Sonic Pocket Adventure)

2980stron na
Specjalny poziom – specjalny poziom, pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog Pocket Adventure

Opis Edytuj

Osobny artykuł: Specjalny poziom (Sonic the Hedgehog 2)#Opis

W Sonic the Hedgehog Pocket Adventure, Specjalne poziomy służą do zdobycia Szmaragdów Chaosu, potrzebnych do odblokowania prawdziwego zakończenia gry i walki z prawdziwym finałowym bossem.

Aby dostać się do specjalnego poziomu, należy zdobyć 50 pierścieni i wskoczyć do wielkiego pierścienia na końcu pierwszego aktu, jednego z normalnych poziomów.

Poziom ma miejsce w trójwymiarowej tubie. Celem gracza jest zebranie wymaganej ilości pierścieni w danym segmencie poziomu. Następnie, jeśli gracz posiada odpowiednią ilość pierścieni, albo większą, to przejdzie do drugiego segmentu, w którym trzeba będzie zebrać dwa razy więcej pierścieni niż poprzednio. Jeśli gracz zbierze wymaganą ilość, lub większą, to otrzyma Szmaragd Chaosu. Zadanie to utrudniają rozmieszczone w tubie bomby. Jeśli gracz na nie wpadnie, to straci część zebranych pierścieni.

Specjalnych poziomów jest jedynie 6. Siódmy szmaragd jest w rękach Doktora Eggmana i zostaje zdobyty po pokonaniu go podczas finałowej walki w Last Utopia Zone.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Specjalny poziom