Fandom

Sonic Wiki

Speed Highway

3250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Być może szukałeś przeróbki poziomu grz z Sonic Generations?

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Speed Highway (Sonic)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Speed Highway (Tails)

Sonic Adventure
Speed Highway (Knuckles)

Następny poziom >>

Speed Highway (スピードハイウェイ Supido Haiuei?) – poziom w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalnymi postaciami są Sonic the Hedgehog, Miles "Tails" Prower i Knuckles the Echidna. Remake tego poziomu pojawił się również w grze Sonic Generations

Opis Edytuj

Speed Highway to autostrada, położona w mieście Station Square. Istnieją dwa wejścia na poziom: jedno poprzez garaż obok Twinkle Parku, a drugie poprzez miejski ratusz. Poziom podzielony jest na trzy sekcje.

Pierwsza sekcja obejmuje liczne drogi szybkiego ruchu i zawieszone nad ziemią platformy, a także bieganie po dachach i ścianach budynków. Drogi przecinają się i tworzą liczne kombinacje, co pozwala graczowi przejść poziom na różne sposoby. Na dachach budynków często znajdują się szyby, które pękają po tym jak gracz na nie nadepnie. Znajdują się tutaj również dzwony, które upuszczają pierścienie jeśli gracz w nie wskoczy. Poruszanie się pomiędzy poszczególnymi dachami umożliwiają rakiety i helikoptery, których gracz może się złapać. Etap kończy się po tym, jak gracz za pomocą rakiety dostanie się do wieżowca.

W drugim etapie gracz znajdzie się na szklanym balkonie. Po chwili podłoga balkonu pęknie i Sonic będzie biegł w dół budynku, omijając przy tym wystające z niego przeszkody. Następnie gracz rozbije szklany dach na końcu budynku i będzie musiał omijać znajdujące się wewnątrz filary. Po ich ominięciu, Sonic znajdzie się w dolnej części wieżowca i będzie mógł przejść do trzeciej sekcji.

Trzecia część poziomu obejmuje dolne ulice miasta. Pojawiają się tutaj szklane dachy, ale także dzwony i fontanny, które mogą odbijać gracza w górę. Po drogach poruszają się samochody, które nie zawsze będą hamowały przed graczem i będą go mogły rozjechać, zadając obrażenia.

Misje Edytuj

Sonic the Hedgehog Edytuj

Dla Sonica jest to szósty poziom. Gracz przechodzi przez wszystkie trzy sekcje poziomu. Aby móc rozpocząć poziom, gracz musi znaleźć identyfikator na Adventure Fieldzie Station Square. Celem poziomu jest przejście go i zniszczenie kapsuły.

Misje Edytuj

  • Poziom C - zniszcz kapsułę i uratuj zwierzątka!
  • Poziom B - zdobądź 50 pierścieni i zniszcz kapsułę!
  • Poziom A - zniszcz kapsułę w przeciągu 3 minut!

Miles "Tails" Prower Edytuj

Dla Tailsa jest to piąty i ostatni poziom w grze. W poziomie tym, gracz musi ścigać się z Doktorem Eggmanem. Od tego kto wygra zależą losy Station Square, gdyż Doktor Eggman chce wysadzić pocisk, który nań spadł, a Tails chce uczynić rzecz odwrotną. Tails przechodzi jedynie przez pierwszą sekcję, lecz jest ona dużo dłuższa i trudniejsza niż w poziomie Sonica. Eggman porusza się bardzo szybko i może latać. Osiągnięcie celu ułatwiają jednak liczne skróty.

Misje Edytuj

  • Poziom C - znajdź pocisk zanim zrobi to Robotnik.
  • Poziom B - zdobądź 50 pierścieni i pokonaj Robotnika!
  • Poziom A - pokonaj jeszcze szybszego Robotnika!

Knuckles the Echidna Edytuj

Dla Knucklesa jest to pierwszy poziom w grze. Szukając odłamków szmaragdu, trafia na przedmieścia miasta (trzecia sekcja).

Misje Edytuj

  • Poziom C - Znajdź trzy części Szmaragdu!
  • Poziom B - Zbierz części Szmaragdu, bez dotykania kul z podpowiedziami!
  • Poziom A - Znajdź części Szmaragdu w mniej niż 1 minutę!

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Run Through the Speed Highway
Goin' Down!?
At Dawn

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki