Fandom

Sonic Wiki

Spiker (Sonic the Hedgehog 2)

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Spiker (ツンツン Tsun-tsun?)badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2 i Sonic Lost World. Są to małe, okrągłe badniki z kilkoma odnóżami i wielkim kolcem na głowie.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Spiker sprite.png
Spiker zadebiutował na poziomie Hill Top Zone. Można go znaleźć poruszającego się po ziemi lub na suficie w jaskiniach. Posiada on kolec, którym strzela niezależnie od położenia badnika. Gdy tylko gracz znajdzie się w pobliżu, odrzuca kolec w górę (gdy jest na ziemi) lub w dół (gdy jest na suficie). Należy go zaatakować kiedy jest pozbawiony kolca.

Sonic Lost World Edytuj

Spikery pojawiają się również w Sonic Lost World z lekko zmienionym wyglądem. Są całkowicie żółte i posiadają szary kolec na głowie. Można je spotkać tylko w 4 Zonie Tropical Coast. Zachowują się niemalże tak samo jak w poprzedniej grze, ale nie poruszają się po suficie, a jedynie po ziemi. Kiedy gracz do nich podejdzie lub będzie próbował nad nimi przeskoczyć, Spiker wystrzeli w górę swój kolec. Jest po tym stosunkowo niegroźny, ponieważ pozbawia się broni, ale wciąż może zadać zranić postać przy kontakcie.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Bardzo podobny badnik o nazwie Turbo Spiker pojawia się w grze Sonic the Hedgehog 3. Jest on wyraźnie wzorowany na Spikerze. Jedyne różnice są takie, że Turbo Spiker porusza się szybciej oraz wystrzeliwuje kolec pod określonym kątem
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki