Fandom

Sonic Wiki

Spiny

2992strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Spiny (ランダー Randā?, właśc. "Lander")badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym ukwiał.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Spiny sprite.png
Robot zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Chemical Plant Zone. Spiny pojawia się na podłodze lub na ścianach, pojedynczo lub parami. Porusza się on po podłożu lub po ścianie po wyznaczonej powierzchni. Gdy się zatrzymuje, ze swojej "gęby" na głowie wystrzeliwuje pocisk. Można go zniszczyć skacząc na niego lub turlając się z boku.

Sonic Pocket Adventure Edytuj

Spiny PA sprite.png

Spiny powraca w Sonic Pocket Adventure, jako jedyny przeciwnik na poziomie Secret Plant Zone, bardzo mocno przypominający Chemical Plant. Jest tu nieco mniejsze i węższy, oraz czerwone akcenty w jego zabarwieniu zastąpiono różowymi. Może poruszać się po podłodze, ścianach, a nawet po suficie. Kiedy gracz się do niego zbliży, robot wystrzeli ze swojej głowy pocisk.

Sonic Colors Edytuj

Spiny pojawiają się tylko w wersji Sonic Colors na Wii, gdzie jest zdecydowanie większy niż w poprzednich grach. Pojawia się na poziomach Starlight Carnival i Asteroid Coaster. Zazwyczaj poruszają się po ścianach, strzelając w gracza pociskami ze swoich głów, które są tu znacznie wolniejsze niż w starszych grach. Na otwartych przestrzeniach łatwiej jest je zniszczyć za pomocą Boosta.

Sonic Generations Edytuj

Spiny powracają na odnowionym poziomie Chemical Plant. Ich wygląd jest identyczny jak w Sonic Colors, tak samo jak zachowanie. Poruszają się po podłożu, lub po ścianach poziomu. W nowoczesnej wersji poziomu, na otwartych przestrzeniach łatwiej jest je zniszczyć za pomocą Boosta. Z kolei w klasycznej wersji należy stosować taką samą taktykę jak w poprzednich grach: skakanie na głowy robotów, lub niszczenie je Spin Dashem.

W innych grach Edytuj

Spiny Lego.png

Spiny w LEGO Dimensions

LEGO Dimensions Edytuj

Spiny pojawia się w LEGO Dimensions w Chemical Plant Zone. Wyglądem nawiązuje do swojego wcielenia z Sonic Generations. Zachowuje się podobnie jak w tamtej grze.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki