Fandom

Sonic Wiki

Spiral Upper

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Spiral Upper (スパイラルアッパー Supairaru Appā?), znany również jako Spiral Uppercut – atak wykorzystywany przez kolczatkę Knucklesa w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Sonic Advance 2 i Sonic Advance 3. Jest to odpowiednik Screw Kick u nietoperzycy Rouge.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Spiral Upper po raz pierwszy pojawił się w Sonic Adventure 2. Aby wykonać atak, gracz musi wykonać pełen obrót postaci (obrócić kontroler o 360 stopni) i wcisnąć szybko przycisk ataku. Knuckles wyskoczy wtedy w górę i zacznie się obracać ze swoimi pięściami. Na koniec wystawi pięści w górę i zacznie spadać z powrotem na ziemię. Atak może być wykorzystany do niszczenia przeciwników i przeszkód.

Sonic Advance 2 Edytuj

Spiral Upper 2.png

Spiral Upper w Sonic Advance 2

Spiral Upper powraca w Sonic Advance 2, gdzie korzystać może z niego tylko Knuckles. Jest to jeden z jego ataków, należących do grupy umiejętności Mid-Air Trick Action.

Aby atak się powiódł, Knuckles musi być wybity w powietrze przez konkretny obiekt, na przykład rampę, czy spring. Będąc w powietrzu, gracz musi wcisnąć przycisk R, a następnie strzałkę w górę na kontrolerze. Knuckles wyskoczy wtedy w górę z płonącą pięścią i wykona jeden obrót.

Sonic Advance 3 Edytuj

Spiral Upper 3.png

Spiral Upper w Sonic Advance 3

Spiral Upper powraca w Sonic Advance 3 i działa tak samo jak w Sonic Advance 2, ale Knuckles może wykonywać ten atak tylko wtedy, kiedy jest w parze z Tailsem. Gracz wykonuje go wciskając przycisk. Double Punch Knucklesa zostanie zastąpiony Spiral Upperem. Kolczatka podskakuje z płonącą pięścią w górę i wykonuje z nią obrót.

ved
Sonic Adventure 2
ved
Sonic Advance 2
ved
Sonic Advance 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki