FANDOM

Splatsbadnik, którego planowano umieścić w grze Sonic the Hedgehog. Pomimo usunięcia z gry, Splats znajdował się w różnych materiałach promocyjnych a także w innych mediach. Oficjalnie zadebiutował w grze Sonic Mania. Jest on robotem opartym na króliku.

Opis Edytuj

Splats-figurki

Splats w zestawie figurek

Splats jest badnikiem opartym na króliku. Istnieją dwie wersje kolorystyczne badnika - według nieużywanej grafiki z kodu gry, Splats jest koloru niebieskiego z kremowymi uszami, zaś w materiałach promocyjnych był szary z niebieskimi uszami. Do spodu badnika, przyczepiona jest mała sprężyna, która pozwala mu kicać jak prawdziwy królik.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Splats

Splats pojawia się w reedycji z 2013 roku w trybie debugowania Green Hill Zone. Po umieszczeniu go w poziomie, Splats będzie kicał po najbliższym obszarze lub w wybranym kierunku. Prędkość, z jaką się porusza, jest zbliżona do Motobuga.

Sonic Mania Edytuj

Splats Mania

Splats oficjalnie zadebiutował w grze Sonic Mania, na poziomie Press Garden Zone. Splats wyskakuje z wielkich słoików z atramentem i skacze dookoła, zostawiając ślady atramentu.

W innych mediach Edytuj

Sonic the Comic Edytuj

Splats-StC

Splats w Sonic the Comic

W komiksie wydawnictwa Fleetway Editions, Splats jest przedstawiony jako jeden z robotów w potężnej armii badników Robotnika. Był, razem z dwoma Motobugami, pierwszym badnikiem, z którym walczył Sonic. Później jeszcze kilkukrotnie atakował Sonica z innymi badnikami.

Archie Comics Edytuj

Splats-Archie

Splats w komiksie

Splats pojawił się w komiksach wydawnictwa Archie Comics. Początkowo był jednym z robotów w armii Robotnika skierowanej przeciwko Knothole Freedom Fighters. Później jednak został wycofany z produkcji i zastąpiony innymi, nowszymi i lepszymi badnikami.

Ciekawostki Edytuj