Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Spring Stadium Zone

Następny poziom >>

Spring Stadium Zone to trzeci poziom w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Składa się z trzech aktów. Poziom następuje po Rusty Ruin Zone i poprzedza Diamond Dust Zone.

Opis Edytuj

Poziom składa się z trzech aktów. Dwa pierwsze są normalnymi aktami, w których Sonic zbiera Flicky, a trzeci jest walką z bossem.

Spring Stadium to obszar wypełniony trampolinami. Wiele z nich jednak jest tylko dla ozdoby i nie działa. Poziom jest podobny do Spring Yard Zone. Pojawiają się także różne pułapki, które aktywują się po wejściu na nie, takie jak panele, z których wysuwają się kolce oraz otwory w podłożu, z których wysuwają się włócznie.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Spring Stadium Zone

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w Eggmobilu. Do niego przyczepione są dwie łapy. Robotnik porusza się po planszy i używa łap do ataku. Aby go pokonać, należy uderzyć go 8 razy.

Badniki Edytuj

Osobny artykuł: Badniki w Spring Stadium Zone
Nazwa Sprite
nienazwany
SpringStadiumBadnik1
nienazwany
SpringStadiumBadnik2
nienazwany
SpringStadiumBadnik3
nienazwany
SpringStadiumBadnik4

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mega Drive/Genesis
Spring Stadium Zone Akt 1
Spring Stadium Zone Akt 2
Saturn/PC
Spring Stadium Zone Akt 1
Spring Stadium Zone Akt 2

Galeria Edytuj

SpringStadium2-kartatytułowa
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię