Sprinkler – badnik pojawiający się w grach Sonic Colors, Sonic Generations i Sonic Lost World. Wyglądem przypominają kocioł, a w późniejszych wersjach kwiat.

Opis Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sprinkler Colors

Sprinkler w Sonic Colors

Sprinkler po raz pierwszy pojawił się w Sonic Colors. Można go spotkać na poziomach Tropical Resort i Planet Wisp. Sprinklery latają nad graczem w dwuwymiarowych sekcjach, zrzucając w dół kolczaste kule i pierścienie, które wystrzeliwują z otworów w swoich głowach. Nie mogą być zniszczone, nawet jeżeli gracz użyje mocy Wispa, ale można je ogłuszyć na pewien czas.

Sonic Generations Edytuj

Sprinkler Generations

Sprinkler w Sonic Generations

Sprinklery powracają w Sonic Generations, gdzie otrzymały lekką zmianę wyglądu. Posiadają teraz wyższe i szersze ciało. Pojawiają się tylko w misjach: Underwater Ring Machine i Hot Pursuit. Będą pojawiać się w dwuwymiarowych sekcjach, zrzucając w dół głównie pierścienie, które gracz musi zbierać aby wykonać misję. Czasami będą jednak zrzucać w dół bomby, które mogą zranić postać. Nie można ich w żaden sposób zniszczyć.

Sonic Lost World Edytuj

Sprinkler Lost World

Sprinkler w Sonic Lost World

W Sonic Lost World, Sprinklery otrzymały zieloną kolorystykę i wygląd podobny do kwiatów. Pojawiają się w 4 Zonie Frozen Factory i ? Zonie Sky Road. Pojawiają się w dwuwymiarowych sekcjach poziomów, gdzie zrzucają na gracza kolczaste kule.

Sonic Forces Edytuj

W grze Sonic Forces Sprinklery powracają w wyglądzie zbliżonym do tego z Sonic Colors. Pojawiają się na niektórych tajnych i ekstra etapach. Podobnie jak w poprzednich grach unoszą się nad danym obszarem i wyrzucają z siebie kolczaste kule, lub pierścienie.

Ciekawostki Edytuj

  • Sprinkler, Larva, Mole i Big Chaser to jedyne nowe badniki, które pojawiły się w Sonic Colors. Pozostałe pochodziły ze starszych gier w serii.