Fandom

Sonic Wiki

Stardust Speedway

2637stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic the Hedgehog CD
Stardust Speedway

Następny poziom >>

Stardust Speedway to szósty poziom w grze Sonic CD. Składa się z trzech zon. Walka z bossem to wyścig z Metal Sonicem pod koniec trzeciej zony.

Opis Edytuj

Teraźniejszość Edytuj

Stardust Speedway to wesoły poziom pełen szybkich dróg i muzycznych instrumentów. Pojawia się dużo świateł, które pochodzą z miasta widocznego w tle. Niebo jest rozświetlone przez owe światła oraz gwiazdy. W Zonie 2 pojawia się wielka statua Doktora Robotnika, która jest w budowie (widać m.in. rusztowania).

Przeszłość Edytuj

Stardust Speedway w przeszłości wygląda zupełnie inaczej. Drogi i instrumenty porośnięte są gdzieniegdzie trawą, a w tle widać starożytne miasto. W tej wersji, zamiast statuy Robotnika, w Zonie 2 wznosi się ogromna budowla w stylu gotyckim.

Zła przyszłość Edytuj

Stardust Speedway w złej przyszłości jest uszkodzone i zaniedbane. Statua Robotnika została ukończona. Drogi i instrumenty są zardzewiałe i pozbawione kolorów. Niebo pokryte jest chmurami burzowymi.

Dobra przyszłość Edytuj

Stardust Speedway w dobrej przyszłości znajduje się nad wesołym miasteczkiem. Dominują różowy i zielony kolor. W tle widać wesołe miasteczko i normalne miasta w oddali. Statua Robotnika została zastąpiona okazałym budynkiem.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Metal Sonic (wyścig)

Bossem Stardust Speedway jest Metal Sonic, który wyzywa Sonica na wyścig na śmierć i życie. Walka polega na wygraniu ów wyścigu. Nie jest to jednak proste. Metal ma kilka ataków, którymi może zranić Sonica lub użyć ich do wyprzedzenia go. Za jeżami leci Doktor Robotnik w Eggmobilu, który strzela laserem. Ten, kto wygra, będzie mógł bezpiecznie schować się za drzwiami, podczas gdy przegrany zginie od trafienia lasera lub uderzenia w drzwi. Jeżeli Sonicowi uda się wygrać wyścig, uratuje on Amy Rose.

Inne ukazania Edytuj

Sonic Generations Edytuj

Osobny artykuł: Metal Sonic (Sonic Generations)
StardustSpeedway-Sonic4Metal.png

Stardust Speedway w Sonic the Hedgehog 4: Episode Metal

Stardust Speedway jest areną walki rywali: Klasycznego Sonica i Klasycznego Metal Sonica. W przeciwieństwie do oryginalnego wyścigu, podłoże się zapada, a Robotnik nie pojawia się. Walka i muzyka to zła przyszłość tego poziomu.

Sonic the Hedgehog 4: Episode Metal Edytuj

Stardust Speedway pojawia się w cutscence otwierającej Sonic the Hedgehog 4: Episode Metal. Pokazana jest klęska i powrót Metal Sonica. Poziom wygląda tak samo jak w Sonic Generations.

Badniki Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Hotaru Hotaru (ホタル?)
Hotaru-spr.png
Kanabun Kanabun (カナブン?)
Kanabun-spr.png
Dango Dango (カナブン?)
Dango-spr.png
Kabasira Kabasira (カナブン?)
Kabasira-spr.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Stardust Speedway - przeszłość
Amerykański soundtrack
Stardust Speedway - teraźniejszość
Stardust Speedway - zła przyszłość
Stardust Speedway - dobra przyszłość
Europejski/japoński soundtrack
Stardust Speedway - teraźniejszość
Stardust Speedway - zła przyszłość
Stardust Speedway - dobra przyszłość

Galeria Edytuj

StardustSpeedwayKartaTytułowa.png
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki