Fandom

Sonic Wiki

Statek kosmiczny Tailsa

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Statek kosmiczny Tailsa – pojazd pojawiający się w grze Shadow the Hedgehog. Jest to kosmiczny statek, którego Sonic i Shadow użyli do dostania się na Kosmiczną Kolonię ARK w trakcie inwazji Black Arms.

Opis Edytuj

Statek kosmiczny Tailsa to czerwono-niebieski statek kosmiczny. Na tyłach posiada liczne silniki odrzutowe, a na przodzie zamontowany fragment samolotu Cyclone z Bazooką. Wewnątrz jest niemal całkowicie pusty. Mieści się tam główny panel sterowania, dwa krzesła dla pilotów i rdzeń zasilania na tyłach pojazdu. Statek zasilany jest przez Szmaragd Chaosu, zamknięty w szklanym opakowaniu, stanowiącym rdzeń.

Jeśli gracz zdecyduje się udać na poziom Space Gadget, lub Lost Impact, to Sonic zabierze Shadowa ze sobą w kosmos, na Kosmiczna Kolonię ARK. Przed poziomem Space Gadget, Shadow zacznie przypominać sobie wydarzenia z Sonic Adventure 2, po czym razem z Soniciem ruszy na kosmiczną stację. Przed poziomem Lost Impact, Shadow rozbije rdzeń statku, kradnąc z niego Szmaragd Chaosu. Na pokładzie uaktywni się alarm, a Shadow będzie miał retrospekcję z przeszłości.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki