Fandom

Sonic Wiki

Sticks the Badger

3007stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Udostępnij
100px-Facepalm.png
Ten artykuł wymaga poprawy pod kątem zasad edycji!
Jeżeli widzisz ten komunikat w artykule, oznacza to, że jest on niezgodny z naszymi standardami i wymaga poprawy. Jeżeli potrafisz, popraw go i usuń ten szablon z nagłówka, jeżeli uznasz, że zostało to wykonane.

Sticks the Badger – jedna z głównych postaci, która pojawiła się w serii Sonic Boom.

Utworzenie Edytuj

Historia Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Sticks jest ubrana w szary top, szarą spódnicę z brązowym paskiem i szaro-brązowe buty. Na szyi nosi naszyjnik z muszelkami. Na rękach nosi metalową, spiralną bransoletkę i złoty pasek na ramię.

Moce i umiejętności Edytuj

Relacje z postaciami Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo miała mieć taśmę sportową na włosach oraz tylko jedną rzęsę. Ale z czasem taśma zmieniła się w brązowe gumki do włosów oraz dano jej drugą rzęsę.
  • Gdy pojawiły się pierwsze wycieki nowych postaci z Sonic Boom, fani myśleli, że jest to Marine the Raccon w przeprojektowanej, na styl Sonic Boom, wersji. Dopiero z czasem ujawniono, że jest to nowa postać.
  • Jest jedną z niewielu postaci w serii Sonic the Hedgehog, która nie nosi rękawiczek.
  • Jest (wraz z Shadowem) jedyną postacią, która nie nosi taśmy sportowej na sobie (bumerang się nie liczy).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki