Fandom

Sonic Wiki

Sticks the Badger

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij
Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Sticks the Badger jest jedną z głównych postaci, która pojawiła się w serii Sonic Boom.

Wygląd Edytuj

Sticks jest ubrana w szary top, szarą spódnicę z brązowym paskiem i szaro-brązowe buty. Na szyi nosi naszyjnik z muszelkami. Na rękach nosi metalową, spiralną bransoletkę i złoty pasek na ramię.

Koncepcja Edytuj

Według Hiroyuki Miyazaki, "Sticks jest znaczącym dodatkiem do serii Sonic Boom". Ma ona na celu być tą z "szaloną osobowością" w zespole. Jej postać dodaje nieskończoną ilość humoru i zaskoczenia dla Team Sonic.

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo miała mieć taśmę sportową na włosach oraz tylko jedną rzęsę. Ale z czasem taśma zmieniła się w brązowe gumki do włosów oraz dano jej drugą rzęsę.
  • Gdy pojawiły się pierwsze wycieki nowych postaci z Sonic Boom, fani myśleli, że jest to Marine the Raccon w przeprojektowanej, na styl Sonic Boom, wersji. Dopiero z czasem ujawniono, że jest to nowa postać.
  • Jest jedną z niewielu postaci w serii Sonic the Hedgehog, która nie nosi rękawiczek.
  • Jest (wraz z Shadow'em) jedyną postacią, która nie nosi taśmy sportowej na sobie (bumerang się nie liczy).

Głosy Sticks w wersjach językowych Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki