FANDOM

<< Poprzedni boss

Sonic & Knuckles
Stone Guardian

Następny boss >>

Stone Guardian – mini-boss poziomu Sandopolis Zone w grze Sonic & Knuckles. Strzeże przejścia do piramidy.

Opis Edytuj

Stoneguardian-sprite
Stone Guardian to kamienny strażnik piramidy w Sandopolis. Główną jego część stanowi kamienny tułów, z którego wyrastają głowa, ręce oraz nogi. Odrastają za każdym razem, gdy zostaną zniszczone.

Walki Edytuj

Przed walką, z ziemi wyrasta piramida. Gdy piramida wyłoni się całkowicie, jej drzwi ię otwierają, a w nich pojawia się tułów Stone Guardiana. Po chwili drzwi się zamykają i wyrasta reszta jego ciała.

Stone Guardian co jakiś czas wykonuje skok w kierunku zależnym od położenia postaci. Jest to niedługi, ale dosyć wysoki skok. Sam w sobie nie zadaje obrażeń, o ile Guardian nie spadnie wprost na gracza. Gracz może uderzyć stwora w głowę. Spowoduje to odpadnięcie wszystkich części ciała, poza tułowiem, który odrzucony zostanie nieco do tyłu. Nie spowoduje to jednak zadania obrażenia lub zniszczenia bossa. Jedynym sposobem na pokonanie go jest sprawienie, by znalazł się w ruchomych piaskach po lewej stronie areny. Można to zrobić zmuszając go do wskoczenia (ciągle być po jego lewej stronie) lub wrzucając go tam, ciągle uderzając go w głowę od prawej strony.

Gdy strażnik znajdzie się w ruchomych piaskach, zacznie wybuchać, a z nieba spadnie tabliczka mety. Po naliczeniu punktów, postać uda się w kierunku piramidy i jej drzwi otworzą się rozpoczynając akt drugi.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki